Nasi Ayam,

Ayam Untuk Semua Sempena Ulang Tahun Ke-20 The Chicken Rice Shop

Selasa, Jun 23, 2020 Mahamahu 2 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada semua rakan-rakan sekalian. Bila cerita tentang makan Maha paling suka akan makan Nasi Ayam. Tak tahu memang setiap kali kalau keluar mesti akan makan Nasi Ayam sebab lengkap dalam satu set ada semua sekali seperti nasi, sup, daging ayam, sayur dan juga sambal. Itu yang membuatkan Maha pecinta nasi ayam.

Paling senang Maha nak dapatkan makanan kegemaran ini hanya di The Chicken Rice Shop. Ini kerena bukan sahaja Nasi Ayam mereka sedap tapi juga halal diyakini untuk makan. Menarik lagi mereka juga selalu mengadakan pelbagai tawaran dan juga pilihan yang menarik selain daripada nasi ayam. Terbaru ni pulak sempena dengan ulang tahun The Chicken Rice Shop yang ke-20 mereka menyediakan set Ayam Untuk Semua.


Set makanan Ayam Untuk Semua ini telah bermula dari 18 Jun 2020 dan terhad sehingga 20,000 set di seluruh Malaysia. Pulak tu harga sangat menarik hanya RM20 sahaja untuk set ini dimana korang boleh dapat 2 jenis daging ayam yang boleh pilih daripada Roast/Steamed/Soy Sauce. Kemudian ada pula sayur boleh pilih antara Pak Choy atau Ipoh Bean Sprout. Juga dapat 3 set nasi, 3 sup dan juga 3 minuman ringan. Sebab set ini sesuai untuk makan 3 orang dengan harga sebanyak tu sangat berbaloi bagi Maha.




Selain tu juga kalau korang ambil set ini secara langsung korang menyumbang RM2 hidangan ke Program Makanan Pay It Forward demi membantu mereka yang memerlukan. Bagus tak bukan sahaja dapta makan tapi dapat membatu juga. Secara tidak langsung menggembirakan rakyat daripada pelbagai lapisan masyarakat dengan hidangan Nasi Ayam Hainan yang asli dan lazat ni.

Itu lah sebabnya Maha suka makan kat The Chicken Rice Shop. Jadi tunggu apa lagi masa masih ada ni korang kena cepat tau kerana siapa cepat dia dapat. Walaupun makan kat restoran mereka tetap mengamalkan SOP yang ketat seperti pemeriksaan suhu, pendaftaran masuk dan juga penjarakan sosial. Jadi jangan lah marah kalau kena berbaris panjang untuk makan kat restoran mereka. Hidangan ni tak boleh bungkus tau ia hanya untuk dine-in sahaja tau. Pergilah cawangan berhampiran korang sekarang juga ok. Selamat mencuba dan selamat menjamu selera.

Maklumat lanjut mengenai The Chicken Rice Shop, boleh layari Facebook https://www.facebook.com/thechickenriceshop.







2 ulasan: