Buka Puasa,

Potong-Q Untuk Membeli Domino's Pizza Boleh Bawa Pulang Dengan Senang dan Selamat

Rabu, Mei 13, 2020 Mahamahu 4 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada semua rakan-rakan sekalian. Usaha yang lebih mantap dilaksanakan ketika rakyat Malaysia melalui Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) dan memerangi COVID-19. Sekali lagi, Domino's Pizza menunjukkan komitmen dan mengotakan janjinya berdasarkan "It’s All About You" dengan mengutamakan keselamatan pelanggan dan pekerjanya menerusi pengenalan langkah keselamatan yang ditambahbaik bagi memastikan kesejahteraan pelanggan, sejajar dengan pengamalan penjarakan sosial dan langkah-langkah “zero-contact” antara pelanggan di restoran dan pekerja yang bertugas.

Dilancarkan dengan matlamat utama untuk memberi keselesaan kepada korang, Domino’s mengesyorkan korang untuk Potong-Q! Dengan ciri baru ini, Potong-Q membolehkan proses pesanan dan pengambilan yang lebih cekap berikutan pengurangan masa menunggu dan pengambilan piza untuk korang yang memilih perkhidmatan bawa pulang dari kedai.

Sebagai langkah keselamatan tambahan kepada penghantaran "Zero Contact", Potong-Q menggalakkan korang untuk membuat pesanan mereka menerusi aplikasi mudah alih dan laman web terlebih dahulu dan mengunjungi restoran Domino’s yang terdekat untuk mengambil pesanan mereka. Alternatif Potong-Q merupakan satu alternatif yang menggunakan 100% pembayaran tanpa tunai. Pembayaran wajib dilaksanakan melalui pilihan tanpa tunai seperti kad kredit, Grab Pay dan perbankan atas talian agar dapat meminimumkan sentuhan. Semua piza Domino’s yang dipesan akan dipanggang dalam ketuhar pada suhu 235 darjah Celsius. Ianya kemudian dikeluarkan dengan teliti dari ketuhar dengan menggunakan alat yang disanitasi sebelum meletakkan piza ke dalam kotak. Setelah siap, piza dan produk diletakkan di kaunter pengambilan khas berlabel 'Potong-Q' di restoran untuk korang mengambil pesanan korang.

Sebagai tambahan, Domino’s juga memberi jaminan kepada korang terhadap langkah-langkah kebersihan dan keselamatan yang ketat dalam semua operasinya. Pada permulaan setiap shif, semua pekerja yang bertugas akan melalui pemeriksaan suhu badan, selain pengamalan langkah-langkah penjarakan sosial yang ketat di setiap restoran. Selain itu, pembuat piza diwajibkan untuk mencuci tangan setiap 30 minit, dan seluruh kedai dan peralatan disanitasi setiap jam.

Ketua Pegawai Eksekutif Domino's Malaysia, Shamsul Amree berkata, "Di Domino’s, kami mengamalkan prosedur kebersihan dan pengendalian makanan yang tinggi untuk memastikan keselamatan pekerja dan pelanggan kami, terutama pada masa yang kritikal ini. Operasi kami telah berkembang bagi meyakinkan dan memberikan keselesaan maksimum kepada pelanggan kami. Dalam usaha kami untuk menyesuaikan diri dengan 'normal baharu', pengenalan Potong-Q memaksimumkan langkah keselamatan dan keselesaan bagi pelanggan kami. Dengan alternatif ini, pelanggan yang ingin membawa pulang makanan mereka hanya perlu meluangkan  masa menunggu yang mimima di restoran. Pengenalan Potong-Q adalah sebagai demonstrasi usaha berterusan Domino’s dalam meningkatkan mutu perkhidmatan yang ditawarkan kepada pelanggan walaupun dalam tempoh yang mencabar di samping usaha kami untuk terus menepati janji “It’s All About You”.

Dilancarkan di seluruh negara, korang kini dapat menggunakan perkhidmatan Potong-Q di semua restoran Domino’s Pizza di seluruh Malaysia. Korang yang memilih Potong-Q boleh membuat pesanan dan pembayaran korang di www.dominos.com.my atau melalui aplikasi mudah alih Domino's Pizza untuk menikmati promosi Potong-Q terbaru. Untuk masa yang terhad sahaja, Korang berpeluang menikmati tawaran Beli 1 Percuma 2, dengan harga eksklusif RM2.99 (jimat RM10.51) untuk 1 botol Tropicana Twister Orange (1.5L) dan ia dijamin tawaran terbaik. Jadi, tunggu apa lagi? Perhatikan papan tanda Potong-Q di kedai Domino’s untuk pengambilan bawa pulang yang lebih cepat, selamat dan mudah.







4 ulasan:

  1. sedapnyaa teringin lava durian dominos

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita pun tak cuba lagi Lava Durian tu hurmm teringin juga hehehe..

      Padam
  2. lama x makan dmminos sejak PKP..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sekarang dah boleh pergi Domino's beli makanan hehehehe....

      Padam