BBQ,

Tony Roma's Merayakan Musim Cuti Dengan Promosi Rib Rib Holiday

Isnin, Disember 02, 2019 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada emua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Dah musim cuti sekolah ni apa plan korang semua. Kalau nak makan Maha nak ajak korang kita cuba menu terbaru daripada Tony Roma's. Sempena dengan musim cuti sekolah dan juga sambutan Hari Natal nanti mereka memperkenalkan koleksi Rib Rib Holiday. Memang menu ini dicipta khas untuk membawa memori indah waktu cuti bersama keluarga dan anak-anak. 

Tony Roma's sentiasa menjadi salah satu tempat makan utama Maha untuk mencari stik yang terbaik, Set promo ni korang kena mula dengan pembuka selera yang lazat, di mana ada tiga jenis yang berbeza:

- Bruschetta Tuna (RM35.00 nett) - Jika korang seorang penggemar tuna, makanan sihat ini adalah pembuka selera terbaik. Ia terdiri daripada enam keping roti berkerak Perancis yang dihiasi dengan Tuna dan Keju Parmesan di atasnya.

- Bruschetta Beef (RM35.00 nett) - Pilihan daging Bruschetta ini mempunyai rasa yang hebat yang akan membuatkan korang mahukan lebih banyak lagi. Ia terdiri daripada enam keping roti berkerak Perancis yang dihiasi dengan limpahan daging, Ranch Beans dan Parmesan Keju.

- Potato Chips and Dips (RM25.00 nett) - Kerepek Kentang dihidangkan dengan Bean and Beans Ranch yang memberikan rasa rangup dalam kesedapan.

Itu baru beberapa pembuka selara sahaja dah rasa kenyang makan. Tapi ini sangat sesuai untuk korang yang datang dalam kumpulan ramai bekerluarga atau dengan kawan-kawan sangat mesti cukupnya. Sekarang kita pergi pula kepada menu utama yang menjadi bintang dalam promo Rib Rib Holiday. Mestiklah ada steak dan juga daging yang menjadi signature kat Tony Roma's.

- Riblet Party (RM185.00 nett) - Sudah tentu masa untuk berpesta dengan daging disusun seperti gunung ini. Ia sangat sesuai korang makan dengan tangah baru nikmat tapi sarung tangan tetap disediakan. Hidangan ini disusun dengan enam ketul daging lembu rafet yang sihat yang telah dipanggang sempurna dan disajikan dengan sos BBQ Original TR.

- Festive Lamb Shoulder  (RM185.00 nett) - Bagi pecinta kambing inilah pilihan tepat untuk korang. Mesti korang akan kagum dengan kelembutan Lamb Shoulder yang telah diperam dengan rasa yang luar biasa dan berkhidmat bersama brokoli yang baru dimasak.

- Grilled Beef Steak (RM85.00 nett) - Sekiranya korang berada di Tony Roma untuk stik, maka 10oz BBQ NY Strip Steak ini adalah menu wajib. Steak dihidangkan dengan sos Anggur Gelap untuk memberikan rasa yang hebat dan dilengkapi dengan sayur-sayuran panggang.

- BBQ Spring Chicken (RM75.00 nett) - Hidangan ini adalah satu ekor daging ayam yang dipangang sempurna. Isi daging ayam berair disumbat dengan kentang mungil didalamnya, dikeringkan dengan Sos BBQ Asli TR, dan dihidangkan bersama brokoli yang baru dimasak.

Bila dah nikmati semua makanan dalam promo ini korang tidak boleh meninggalkan minuman istimewa mereka. Terdapat empat jenis minuman berkrim dan tropika iaitu Peach Orange Colada, Pina Strawberry Swirl, Pina Mango Swirl dan Pina Colada. Setiap minuman berwarna-warni ini dijual pada harga RM20.79 nett.

Maha dan cuba semua ni jadi korang dijemput untuk menikmati semua hidangan lazat Rib Rib Holiday Tony Roma ini bermula dari 1 November 2019 hingga 1 Januari 2020 sahaja. Ia boleh didapati setiap hari pada bila-bila masa termasuk hujung minggu dan cuti umum di semua 150 cawangan Tony Roma's di seluruh Malaysia. Masa untuk nikmati gaya sebenar cuti anda bersama keluarga. Selamat mencuba. 

Info lanjut dan juga promosi lain boleh layari http://www.tonyromas.com.my.








0 Pandangan: