Fast Food,

Texas Chicken Menyambut Hari Merdeka Dan Hari Malaysia Dengan Promosi Hebat

Sabtu, September 14, 2019 Mahamahu 10 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Masih dalam mood bulan kemerdekaan Malaysia apa cara yang korang lakukan untuk meraikannya. Mengibarkan Jalur Gemilang di rumah atau di kenderaan korang atau membuat sesuatu yang membanggakan negara sehingga peringkat antarabangsa. Apa pun yang korang laku pastikan ikhlas untuk negara tercinta baru ianya sangat bermakna.

Bagi Maha nak meraikan kemerderkaan negara dan Hari Malaysia ini sangat senang jer dengan keluar makan lah hehehehe. Bukan makan yang biasa-biasa tau tapi kali ni Maha nak bawa korang makan di Texas Chicken. Ini kerana kat sana korang boleh dapat promosi makanan sempena meraikan 1 juta peminat Facebook mereka dan mengucapkan terima kasih kepada korang, Texas Chicken membawa kembali promo Merdeka Deal pada Hari Malaysia.

Pada tanggal 16 September 2019 ini satu hari sahaja Texas Chicken Malaysia dengan bangganya mengumumkan harga untuk 2 ketul ayam goreng original atau spicy bersama dengan 1 cawan minuman ringan (Regular) hanya RM6.90 sahaja (NP: RM14.90) untuk Malaysia Day Deal Texas Chicken. Gilerrrr memang berbaloi dah pulak tu air minuman ringan boleh diisi semula secara PERCUMA tau korang boleh minum sepuasnya.

Selain itu juga korang boleh tambah antara pilihan side menu pada harga RM1.60 sahaja satu.
1pc Honey-Butter Biscuit

1 Mashed Potatoes (R)

1 Coleslaw (R)

1 Flavoured Rice

Kalau bagi Maha set yang akan Maha pilih dengan ayam goreng tu mestilah biskut Honey-Butter yang unik tiada kat tempat lain hanya kat sini sahaja dan juga dengan kentang putar mereka sangat sedap gilerrr. Sebab tu Maha nak bawa korang untuk nikmati promosi harga murah ini untuk satu hari sahaja di semua cawangan Texas Chicken di seluruh Malaysia.


Cepat Maha rasa ini sahaja masa untuk raikan hari penuh makna bagi seluruh rakyat Malaysia sambil makan yang sedap dan murah bersama kawan-kawan atau keluarga. Hari cuti memang tiada alasan lah nak tak pergi. Selamat menikmati juadah yang enak di Texas Chicken.








10 ulasan:

  1. Waaoo texas chicken memang sedap! Lagi2 spicy dia memang kaww. I nak visit lagi next time.

    BalasPadam
  2. Lapar sangat bro ini. haha. Sememang jika ada Hari Kebangsaan Restoran Makanan Segera tidak melepaskan melakukan sesuatu yang special. Terbaik review bro!

    BalasPadam
  3. Yum! Yum! Yum! Syiok nyer dpt makan ayam me. Me also like Texas Fried Chicken. Btw, thank you for sharing the information. Have a good weekend.

    BalasPadam
  4. Wow! Serious laaaa... 2 ketul ayam goreng original atau spicy bersama dengan 1 cawan minuman ringan (Regular) hanya RM6.90 sahaja ni memang berbaloi sangat Maha bro... siap boleh topuup air free flow lak tu... kat all Texas Chicken's branch kan ni?... (terus search kat mana ada Texas Chicken yang berdekatan)... great review bro...

    BalasPadam
  5. Heyyy sedapnya! Kte suka tau makan kat texas chickenni sebab ayam dia besar sket berbanding yg lain2 wakakaka

    BalasPadam
  6. Tak pernah lagi cuba texas chicken. Ramai yg kata sedap, in shaa Allah naak cuba nnti.

    BalasPadam
  7. rakyat Malaysia ni memang pantang kalu benda murah & promosi ni. confirm penuh time Hari Malaysia Isnin ni. BBL suka jugak makan kat Texas Chicken sebab air boleh refill.. ayam pun crunchy & harga murah

    BalasPadam
  8. Sekali je pernah makan texas chicken, puas hati sebab ayam besar cuma jauh dari rumah. Sobss

    BalasPadam
  9. . Texas chicken ni, ayam dia rasa lain dari yang lain. Tak sama rasa dengan fast food lain. Uniknya, dia ada bagi muffin, kalau fast food chicken lain tak ada muffin. Suka Makan kat texas sebab boleh refill air banyak kali. heheheh. Boleh tahan juga murah harga texas chicken.

    BalasPadam
  10. oh. menarik. mek pernah try sekali kat melaka dlu. tapi tak berapa nak ngam sangat dengan mek. tapi untuk mereka yang nak try okei je. selera masing masing kan.

    BalasPadam