BBQ,

Tony Roma's Memberikan Pilihan Fortune Feast Sempena Chinese New Year

Isnin, Februari 04, 2019 Mahamahu 1 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Masih tak tahu kat mana nak buat makan besar sempena dengan Tahun Baru Cina kali ini. Apa kata raikan tradisi menggaul Yee Sang special di semua restoran Tony Roma's seluruh Malaysia. Mengikut tradisi kepercayaan masyarakat Teong Hua, menggaul Yee Sang ini mengalu-alukan nasib baik, kemakmuran, kesihatan dan semua perkara yang bertuah dan semakin tinggi korang menggaulnya, semakin banyak nasib baik!


Perayaan tahun ni di Tony Roma's menawarkan korang dan orang tersayang untuk menggaul Yee Sang di restoran dengan Ong Lai Salad sendiri yang merupakan sebahagian daripada menu 'Fortune Feast'. Korang boleh pilih antara dua set iaitu Prosperity Salad with Grilled Salmon atau Wealthy Salad with Baby Octopus. Setiap salad datang dengan campuran salad segar dan kena gaulkan dengan sos Sweet Onions Vinaigrette.

Prosperity Salad with Grilled Salmon (RM58.88)

 Wealthy Salad with Baby Octopus (RM48.88)

Maha memang tunggu tahun baru ini untuk menikmati Yee Sang kerana hanya ada pada musim perayaan sahaja tau. Kat sini paling Maha suka adalah mesti yang ada Octopus tu. Lain daripada tempat lain dah memang kalau korang yang tak minat makan sayur cuba sahaja Yee Sang sini akan suka punya rasa sangat lain. 

Reunion Meal (RM138.88)

Buddy Meal (RM98.88)

Selain itu, menu dalam promosi Fortune Feast juga menawarkan dua hidangan BBQ termasuk Reunion Meal yang terdiri daripada lembaran penuh Lamb-gulung yang dipanggang dengan api dengan separuh BBQ ayam dan semangkuk Kickin’ Shrimp. Satu lagi Buddy Meal yang terdiri daripada dua bahu kambing bakar yang dipanggang dengan separuh ayam BBQ. Kedua-dua set ini akan datang dengan empat hidangan sampingan yang melengkapi semuanya.


Kalau korang peminat burger, dalam set perayaan ini juga menawarkan tiga pilihan istimewa burger iaitu Beef Burst Burger, Steakhouse Burger dan Wild Mushroom Burger. Dalam setiap satu burger akan ada sekali dengan Potato Croquette dan Jalapeno Sauce. Untuk masa yang terhad sahaja, korang boleh tambah Potato Croquette pada mana-mana hidangan utama dengan tambah sikit duit.


 Steakhouse Burger, Beef Burst Burger dan Wild Mushroom Burger (RM38.88)

Ini masanya untuk bersama dengan keluarga dan insan tersayang pada musim perayaan dengan makanan enak-enak. Maha tahu ramai takut nak masuk Tony Roma's kerana anggap harga yang mahal kan. Tapi harga ini adalah bebaloi dengan apa yang korang dapat rasa dan juga hidangan yang mereka sajikan mengikut kehendak dan pilihan terbaik mereka. 


Apa yang korang tunggu lagi raya dah dekat ni? Promosi ni sah sehingga 28 Feb 2019 tau lama lagi. Masih belum terlambat kot Maha nak ucapkan selamat Tahun Baru Cina kepada semua yang menyambutnya dan juga moga perayaan ini mengeratkan kita seluruh rakyat Malaysia. Selamat menjamu selera semua ok. 

Promosi dan tawaran lain layari : 






1 ulasan: