Fast Food,

Pengalaman SUPER-Natural Dengan Ayam Smoky PERi-PERi Dari Nando’s

Rabu, November 21, 2018 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Kalau Maha sebut nama Restoran Nando’s mesti teringat akan ayam panggang api PERi-PERi mereka sentiasa menawan. Bagi musim perayaan tahun ini, pakar pemanggang ayam ini memperkenalkan rasa Afrika yang lebih ke dalam sajian Nando’s yang baharu.


Mesti korang nak tahu apa menu baharu ini. Ia diilhamkan dari gabungan warna-warni masyarakat Afrika, warisan unik dan rasa berasap hasil kaedah memasak terbuka, maka Smoky PERi-PERi yang ‘super-natural’ dihasilkan. Macam biasa kalau ayam Nando's ni susah kita nak rungkaikan rasanya kerana ia menggabungkan rasa paprika, manis dan berasap, sedikit rasa limau, herba yang menarik dan sememangnya sentuhan Cili Api PERi-PERi.




Kalau korang tengok pada PERi-ometer Nando’s, ayam Smoky PERi-PERi ini lebih pedas daripada Lemon & Herba, tetapi kurang pedas daripada rasa Mild. Ia sesuai untuk mereka yang menggemari makanan berperisa tetapi tidak terlalu pedas dan ia memperkenalkan satu dimensi baharu ke rangkaian rasa ayam Nando.





Lepas jer mereka memperkenalkan menu baharu ini Maha terus pergi cuba sendiri nak rasa ayam ini. Bagi Maha memang susah nak kenal pasti rasanya tapi memang dapat rasa ayam salai dengan api dan juga sedap kalau makan tanpa sos Nando's yang ada. Kena makan macam tu sahaja baru korang dapat rasa kepuasan dan rasa sebenarnya.




Menu Smoky PERi-PERI baharu ini adalah untuk masa yang terhad sahaja. So korang  kena pergi meraikan musim perayaan dengan hidangan baru ini yang seusai untuk makan empat orang dengan harga hanya RM99.00. Ini termasuk empat sajian sampingan lazat serta empat minuman ringan tanpa had dan empat Salted Caramel Cake Bites yang baharu!


Nando’s memberi tumpuan bukan sahaja pada ayam bakar sempurna, tetapi juga perisa dan sentiasa bersedia menyahut cabaran untuk meningkatkan pengalaman bersantap mereka ke dimensi yang lain. Nando’s bercita-cita untuk mengumpul dan menyajikan hanya yang terbaik di atas pinggan korang. Jadi cuba jangan tak cuba ok. Selamat menjamu selera semua.

Info dan promosi layari :
Laman web : https://nandos.com.my
Facebook : https://www.facebook.com/NandosMY
Instagram : https://www.instagram.com/nandosmy

Ranking Mahamahu :-
Kebersihan : 3.5/5
Kesedapan : 3.5/5
Harga : 3.5/5





0 Pandangan: