11.11,

Menghitung Detik Lazada 11.11 Shopping Festival Dan Secara Langsung Super Show

Rabu, November 07, 2018 Mahamahu 18 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Korang mesti hari-hari tengok kat tv, sosial media dan juga semua platform digital dan media cetak mempromosikan tarikh hebat iaitu Lazada 11.11 Shopping Festival. Jualan satu hari SALE di Malaysia secara besar-besaran hanya di laman web dan aplikasi Lazada.



Lazada 11.11 Shopping Festival Beli-Belah Menarik Satu Hari


Maha sendiri tak sabar untuk menantikan tarikh tersebut kerana waktu itu lah kita dapat membeli belah dengan diskaun sehingga 90%. Ada juga sesetengah barang itu boleh dapat Crazy Flash Sales serendah RM1. Sapa tak nak rebut peluang untuk harga paling murah macam tu dalam satu hari sahaja.


Waktu tu bukan setakat korang boleh beli belah dengan murah tapi sebenarnya korang boleh kolek baucer sehingga RM111 melalui permainan Shake It. Ada waktu tertentu untuk korang standby nak Shake It melalui aplikasi Lazada. Jangan shake laptop lak nanti orang kata gilerr lak hehehe. Juga ada permainan Slash It serendah RM1 yang membawa korang untuk slash dan invite kawan untuk join slash juga.


Korang juga boleh kutip baucar bernilai sehingga RM11,000,000. Masa ini lah nak dapatkan banyak baucer yang boleh guna untuk dapatkan Produk Buy Group dengan harga yang sangat rendah. Semua ni dalam satu hari sahaja 24 jam tau so jangan ketinggalan. Juga banyak lagi ciri-ciri yang menyeronokkan untuk korang dalam aplikasi dan laman web Lazada. Mesti berebut orang nak masuk Lazada tarikh 11.11 tu.

Acara Lazada 11.11 Super Show Secara Langsung


Juga turut akan ada  pre event bersempena akan tiba tarikh 11.11 Shopping Festival ni. Lazada bakal mengadakan acara live countdown mereka seperti detail di bawah :

Tarikh: 10 November 2018
Waktu: 10.00 malam 
Siaran Lansung: Aplikasi Lazada, TV 3 dan NTV 7
Lokasi: Axiata Arena, Kuala Lumpur


Dalam acara ini akan ada hampir 180 selebriti dari dalam dan luar negara juga turut sama menjayakan program live ini. barisan artis yang akan terlibat seperti KARD, Wany Hasrita, Aiman ​​Tino, Haqiem Rusli, Ayda Jebat, Altimet, Ella, Ziana Zain dan ramai lagi. Korang juga boleh meraikan malam tu dengan sertai peraduan yang dianjurkan dan ada banyak hadiah yang boleh dimenangi bernilai RM11juta.



Wow sehari sebelum 11.11 pun dah boleh dapat banyak hadiah apatah lagi tarikh yang di nantikan. Jadi jangan lupa untuk terus menonton rancangan ini kat aplikasi Lazada dan juga secara langsung di TV3 dan NTV7 hanya dirumah. Lepas tonton tu habis jer terus boleh shopping kat Lazada 11.11 Shopping Festival. Memang menarik sangat kat Lazada pada tarikh keramat ini nantikan 11.11.








18 ulasan:

  1. wa Lazada doing it so big scale this year. They also on TV ad every night when I watch the TV. More like a concert than a mega sales hahaha. anyway, enjoy ya.

    BalasPadam
  2. hey hey...kita pun dah ada wishlist tau...tak sabar nak tunggu 11.11 hehe

    BalasPadam
  3. Heyy jahatnya awak hasut-hasut kite untuk bershopping kat lazada 11.11 ni..mencikkk laaa hahahaha..kite dah la cepat terpengaruh ni wakkk

    BalasPadam
  4. Wahhhhh tarikh keramat ni. Tarikh adik saya punya anniversary. Cantik sebab banyak No 1. Alahhhh kalau tengok website ni mesti ada yang tersangkut.

    BalasPadam
  5. Banyak dah dalam bakul tu, tunggu 11.11 nanti nak checkout.. Dok standby je ni.. Tapi tulah, lambat sangat rasanya takut terlebih budget pulak.. Aduii

    BalasPadam
  6. Mak aiii sehingga serendah rm1??? Gile la , ok nak set 11.11 nyoping giler2

    BalasPadam
  7. Menggoda betul sale macam ni. Stress kita haa. Takut terbeli macam2. Nampak gayanya kena sibukkan diri dengan benda lain ni, haha

    BalasPadam
  8. Berdebar menanti kehadiran 11.11
    Haha..
    Dah macam menunggu baby nak lahir je.
    Yela, lazada sale besar-besaran kan.
    Siapa tak teruja. Kita pun ada juga benda nak beli. Hehe

    BalasPadam
  9. Very looking forward for 11.11.. time to shop, time to spend money or time to save money? hahahahahahaha either way.. it's great deal..

    BalasPadam
  10. Rasa tak sanggup nak hadap 11.11 nanti. Meroyan dibuatnya sebab banyak sangat nanti produk yang ada sale. Siap ada live countdown lagi

    BalasPadam
  11. Tarikh yang di nanti orang ramai ni. Tak sabar tungu 11.11.

    BalasPadam
  12. Wah!! Menariknya tawaran nie.. takutnya mendekati 11.11.. confirm koyak poket.. terbeli tanpa sedar

    BalasPadam
  13. Mcm2 sale ya 11.11 ni...haihhhhh....jenuh siap duit ja lah...amboi lazada skrg ni...pkai retis ja

    BalasPadam
  14. Memang kite tunggu 11.11 ni dari lazada.Tak sabar nak shopping gila2. Sebab kompem murah2 dekat lazada.Maha tak nak lanje ke maha.hehehe

    BalasPadam
  15. power betul lazada ni.. sampai dah masuk tv dah collab dengan artis2 tempatan.. tak sabar nak beli barang time sales 11.11 nanti.

    BalasPadam
  16. Menghitung hari macam menghitung tarikh nak kahwin pulak kan Maha. Tak sabar juga, tiap tahun 11.11 sure nak murah lawan Black Friday.

    BalasPadam
  17. waaa i tak sabar nak shop 11.11 ni...mesti banyak promosi ni!!!

    BalasPadam
  18. Lazada memang favorite online shopping dari dulu .Sekarang tak sabar nak tunggu 11.11 plak .Memang dah target apa Yang nak dibeli.

    BalasPadam