Applikasi Telephone,

Aplikasi 7 Dalam 1 Cannis Akan Tersenarai di NASDAQ Amerika Syarikat

Rabu, Oktober 24, 2018 Mahamahu 19 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Siapa sini yang sudah muat turun aplikasi Cannis dalam telefonnya. Korang memang hebat kerana tahu akan kelebihan dan keseronokan muat turun aplikasi ini. Apa itu Cannis? Pada yang tak tahu mari sini Maha nak cerita sikit pasal aplikasi yang Cannis ini.


Ia adalah aplikasi yang dibangunkan mengandungi tujuh fungsi dalam satu aplikasi. Tujuh kegunaan itu adalah Live Broadcast, Live E-Commerce, Online Games, Creative Video, Social Media, Discount Shopping and Cannis Pay. Aplikasi baru yang berjaya ini telah mengumpul 100 ribu pengguna dalam masa kurang dari dua bulan ia diperkenalkan. Paling ramai orang guna adalah online game dan juga creative video.


App Cannis boleh untuk mendapat diskaun dalam talian, termasuk pembelian di kedai runcit dan rakan kongsi strategik dilebih daripada 140 negara di dunia dan terdapat 14 negara di Asia Tenggara. Mata ganjaran dalam talian boleh digunakan sebagai diskaun yang membantu pengguna menjimatkan wang. Penyertaan dalam pertandingan yang direka oleh Cannis juga membolehkan ahli memenangi hadiah utama  melalui perkongsian.


Syarikat Cannis juga adalah rakan rasmi Google, dengan pengetahuan profesional dan kemahiran pengiklanan Google dan analisis big data. Ini meyakinkan banyak syarikat besar kepada Cannis dan menjami keselamatan aplikasi ini kepada pengguna diseluruh dunia. 



Oleh kerena Cannis berkembang dengan maju dah juga menjadi perhatian dihampir banyak negara, maka tak lama lagi nanti Cannis menjadi bintang terhebat yang tersenarai dalam NASDAQ. Apa itu NASDAQ? Ia adalah sebuah bursa saham di Amerika Syarikat yang merupakan pertukaran kedua terbesar di dunia dengan permodalan pasaran, di belakang Bursa Saham New York yang terletak di bandar yang sama.

Ketua Pegawai Eksekutif Cannis Dato' Dr Azman Ching


Jadi ia akan terus kukuh dan menjadi antara peneraju utama dalam dunia peniagaan ini. Dalam masa sama juga Cannis tidak pernah lupa tanggungjawab sosial korporat mereka. Tahun Akan datang Cannis akan membangunkan tiga pusat hemodialisis untuk kemudahan kepada pesakit yang tidak berkemampuan. Jadi ia akan terus memacu kepada perkembangan dan kemajuan negara dalam masa sama membantu rakyat.



Jadi anda boleh muat turun aplikasi Cannis secara percuma di App Store dan Google Play Store bagi menikmati segala kemudahan yang disediakan. Maha dah ada dan ia sangat mudah untuk digunakan dan menghiburkan. Kalau yang kaki game itu boleh lah cuba mainan online mereka iaitu Cannis Fishing




Mana Maha tahu semua pasal Cannis ini, sebab hari mereka adakan majlis The Future Star Of Nasdaq yang telah berlangsung di KLCC. Mengunpulkan seluruh pengguna dan peminat serta pelabur dalam satu majlis gilang gemilang penuh meriah. Juga mereka menganugerahkan penghargaan kepada pelanggan yang mempromosikan aplikasi ini kepada orang baru untuk dimuat turun. 




Pada majlis tersebut barisan VIP yang turut hadir adalah Pengerusi Kumpulan CANNIS; Tengku Puteri Datuk Paduka Seri Hajah Zahariah Binti Almarhum Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Ketua Pegawai Eksekutif; Dato' Dr Azman Ching, Ketua Pegawai Kewangan; Miss Angle Huang dan ramai lagi rakan strategik mereka. Jika anda mahu tahu lebih lanjut tentang Cannis boleh terus ke laman sosial mereka.

Info lanjut layari :
Laman web : https://cannis.app








19 ulasan:

  1. Cannis ni agak baru pada pengetahuan emi. kalau tak pergi event ni weekend haritu memang emi tak tahu menahu langsung tentang kewujudan cannis ni. meluas betul fungsi dan pengaruh cannis ni.

    BalasPadam
  2. Tak berapa nak paham la Maha....Nasdaq ni pernah dengar tapi tak berapa nak mendalami lagi bab bab ni. Kena banyak korek info jugak ni. Banyak yg kena belajar pasal ni.

    BalasPadam
  3. tahniah.
    ada baca2 byk juga pasal cannis ni.
    apps yg memuatkan everything inside it.
    mcm one stop centre la gamak nyer...
    but, aida lom arif dgn pengisian nyer.
    kena godek lelebih. if ia nyer bermanfaat, nape kita tak donlod kan. wajib!!!

    BalasPadam
  4. "Mata ganjaran dalam talian boleh digunakan sebagai diskaun yang membantu pengguna menjimatkan wang. Penyertaan dalam pertandingan yang direka oleh Cannis juga membolehkan ahli memenangi hadiah utama melalui perkongsian".ini yang paling best ni blh dapat ganjaran.

    BalasPadam
  5. Mula2 ingatkan nama restoran ke apa sebab nama tu catchy sangat. Rupanya aplikasi pelbagai fungsi. Menarik betul kan. Tak sampai berapa bulan dah dapat sambutan hebat.

    BalasPadam
  6. wah..nanti kene cari ni.

    BalasPadam
  7. Baru tahu tentang apps ni ada banyak kelebihannya.. Memudahkan pengguna pada masa akan datang tahniah diatas majlis pelancaran

    BalasPadam
  8. Cannis App will b e the greatest app. Will install the app and take a look at the features

    BalasPadam
  9. pergh terbaikla cannis..nad baru tau pasl app ni..memnag mengagumkan..satu app ada 7 fungsi..senang..tapi nak tau lebih lanjut macam mana cara guna dia..nad dah install

    BalasPadam
  10. Diah tertarik nak tahu lebih sebab dia dalam satu app tapi ada 7 fungsi. Banyak tu. boleh la buang mana-mana app dalam handphone yang ada sekarang. pakai satu log in je setel.

    BalasPadam
  11. Sesuai untuk orang macam husband saya yang gila game boleh install apps ni, sambil main game boleh juga tengok social media dengan cannis ni. Tak perlu nak buka apps lain dah..

    BalasPadam
  12. Bagusla aplikasi ini. Ada 7 dalam 1 tak hairanlah ramai yg muat turun. Dan tahniah masuk pameran amerika

    BalasPadam
  13. mula-mula dengar nama cannis ni ingat apa benda la , blank jugak lepas baca baru paham

    BalasPadam
  14. baru first time dengar tengtang app ni. cannis nama ingat nama apa tadi. tapi mmg bagus. boleh la nak download nanti..

    BalasPadam
  15. Tahniah cannis! Memang bagus bila ada 7 in 1 apps ni sebab tak yah nak download byk2 apps kannn

    BalasPadam
  16. amboi meriahnyaaa acik makcik kat sini. baguslha sebab jarang dengat aplikasi 7 dalam 1

    BalasPadam
  17. bagusnya 7 aplikasi dalam satu tapi I harap ianya akan berguna sampai pada masa akan datanglah sebab ada yang gah at the end diam je... nanti I explore more apa itu cannis heheheee

    BalasPadam
  18. so this is the promising apps to the future. really one great masterpiece develop by own!. interesting

    BalasPadam
  19. Menarik juga Aplikasi Cannis ni, ada 7 dalam 1

    BalasPadam