Cafe,

H Garden Cafe Lokasi Makan Dan Acara Majlis Perkahwinan

Isnin, Ogos 27, 2018 Mahamahu 3 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Korang pernah tidak pergi satu lokasi dimana ia sebuah kafe biasa yang boleh order pelbagai jenis makan enak-enak dan juga boleh menjadi lokasi pelbagai jenis acara. Maha dah jumpa tempat tu dan memang sangat sesuai untuk mereka yang mencari lokasi majlis pertunangan, perkahwinan, resepsi, majlis koporat dan macam-macam lagi.


Tempat yang Maha maksudkan adalah H Garden Cafe yang terletak di Fraser Business Park, Jalan Metro Pudu Kuala Lumpur. Kalau korang datang waktu biasa ia tak ubah seperti sebuah kafe untuk menjamu selera makan. Kat sini ada macam-macam jenis makanan dari masakkan barat hinga ke masakkan Asia. Korang boleh tengok beberapa menu menarik kat kafe ini seperti Imported Reb Eye Steak, Chicken Chop Sambal Hijau, Mozzarella Prawn Chicken, Chicken Bruschetta dan Nasi Kuning Ayam Goreng.


Chicken Chop Sambal Hijau

 Mozzarella Prawn Chicken

Itu baru di antara beberapa menu yang menjadi pilihan pelanggan bila datang ke kafe ini. Tapi ada banyak lagi dengan pelbagai jenis minuman dan manisan yang disediakan. Kafe ini dibuka dari pukul 5.00 petang hingga 1.00 pagi. Kalau ada acara pada waktu malam kafe ini akan berubah 360 darjah mengikut kehendak pelanggan. 

 Chicken Bruschetta

Nasi Kuning Ayam Goreng

Imported Reb Eye Steak

Masa Maha datang hari itu mereka adakan majlis perkahwinan yang mana ia mampu memuatkan sehingga 250 orang dalam satu-satu masa. Kalau nak buat majlis pada waktu malam yang diterangi dengan cahaya bulan dan bintang sini tempatnya. Korang boleh tengok bertapa ia gubah menjadi sebuah perkahwinan dalam taman yang penuh dengan bunga dan juga hiasa.






Kat kafe ini bukan sahaja menyediakan lokasi perkahwinan dan katering makanan yang enak-enak tapi juga melengkapi keseluruhan majlis yang sempurna. Melalui Wedding Studio mereka juga menyediakan kemudahan lain seperti Baju Pengantin, Makeup, PA System, Emcee, Persembahan Kompang, Pelamin Garden, Photography + CD, Videography + CD, Kek Pengantin 3Tier, Pelayan 10, Bilik Hotel Bermalam dan 4 Dome VIP.







Kenapa kat H Garden Cafe ini sangat sesuai sebab ia berada betul-betul tengah-tengah Kuala Lumpur yang boleh di akses melalui pengangkutan awam seperti LRT dan bas. Juga mempunyai kawasan parking yang banyak tak perlu risau. Terdapat juga kemudahan bilik air serta ruang solat jadi tak perlu pergi jauh. 






So tak perlu nak susah-susah dan pening-pening nak mencari semua sudah tersedia cuma sebutkan sahaja konsep yang korang mahukan. Menariknya kalau korang buat tempat sebelum 31 Oktober ini mereka akan sediakan 2 ekor kambing golek secara percuma. Wow mana nak dapat semua ini. Maha rasa macam nak kahwin cepat jer hehehe tapi tu lah calon lak tak ada lagi hehehe. Kalau korang nak cuba makanan kat sini boleh datang kafe ini ia buka setiap hari kecuali hari Ahad.

Tempahan dan pertanyaan lain boleh hubungi :
Tel : 012-4292806
        012-4978827
        012-2844827








3 ulasan:

  1. WoW!!! Menarik dan cantik sangat...

    BalasPadam
  2. Semua lauk yang disediakan macam banyak sedap ni. Air liuh dah mengalir tidak berhenti-henti.

    BalasPadam
  3. simple tempatnya tapi cantik.. lokasi pun tgh2 kl..

    BalasPadam