Hadiah,

Berlangsung Dengan Jaya Rumah Terbuka Pokka Dan Mahamahu

Rabu, Ogos 29, 2018 Mahamahu 3 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Maha nak ucapkan jutaan terima kasih kerana korang sudi support blog Maha ini dari dulu hingga sekarang. Cuma nak ucapkan maaf sangat-sangat pada yang tak dijemput untuk majlis Rumah Terbuka Pokka dan Mahamahu


Ini semua hadiah utama kemenangan Peraduan Rasa Raya Pokka yang dianjurkan dilaman Facebook Pokka Malaysia pada bulan Ramadhan baru-baru ini. Kalau korang yang pernah tengok resipi Kuih Pokka Lapisan Kasih yang Maha buat masa bulan puasa itulah resipi yang dihantar untuk peraduan ini. Tak sangka pun boleh terpilih hadiah utama yang membawa kepada penganjuran rumah terbuka ini. Sempat juga masak kuih itu untuk tetamu yang datang harap sedap yer sebab tak sempat rasa hehehe. 





Acara yang berlangsung pada 26 Ogos Ahad lepas bertempat di Warung Makcik Kiah Sri Petaling. Sebabkan tempat terhad jadi tak dapat nak jemput semua pembaca dan kawan-kawan sekalian. In Sha Allah tahun depan Maha akan cuba buat dan jemput nanti korang datang ok.



Masa open house tu lebih dari 70 orang tetamu yang hadir meriah sangat. Ditambah pula dengan makanan yang banyak dan memang puas makan. Maha harap semua yang hadir puas hati dengan makanan yang disediakan dan juga atucara majlis yang simple dan ringkas. Kalau ada yang tak nak lagi tunggu tahun depan lak ok.



Meriahnya kat sini hiasan restoran tu yang digubah oleh team Pokka untuk menjayakan majlis ini. Juga ada kek khas nama Maha hari tu. Turut hadir adalah General Manager Pokka Malaysia Mr Patrick Chan yang sudi menyampaikan gimik hadiah apron kepada Maha. Seronok bila kita dapat meraikan kawan-kawan makan dengan kenyang macam ni walaupun tak buat kat rumah sendiri.


Doakan Maha setiap tahun murah lagi rezeki untuk menang hadiah-hadiah menarik macam ni. Ni paling besar kot hadiah yang Maha menang sebab bukan jenis yang lucky untuk menang. Sekali sekala jer ada rezeki. Terima kasih sekali lagi kepada team Pokka kerana menganjurkan majlis rumah terbuka ini juga terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi hadir memeriahkan majlis Maha ini. Moga korang juga murah rezeki ok kita jumpa tahun depan lak hehehe.







3 ulasan:

  1. Yeah... meamng meriah.. makanan pun sedap-sedap... Okay... tak sabar tunggu tahun depan..hehe..

    BalasPadam
  2. meriahnya.. sorry tak dapat dtg,padahal mmg nak sgt join..
    semoga maha lebih maju danmurah rezeki lagi

    BalasPadam
  3. wow bestnya...saya peminat air pokka melon milk dan susu mangga ..aityak sedap banget

    BalasPadam