Nak... Mak Teringin Nak Pakai Telekung Baru! Boleh Dapatkan Di Haqqi

7:00 PG Maha Mahu 9 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Alhamdulillah kita masih berada dalam bulan mulia ini dan penuh barakah. Bulan untuk kita kumpulkan amal jariah dan juga ibadah. Serta bulan untuk kita mengasihi dan menyayangi orang yang paling rapat ngan kita iaitu ibu bapa kita.



Sepena dengan Ramadhan mulia ini Maha nak hadiahkan ibu sepasang telekung baru. Sebab setiap malam Ramadan mak akan pergi Tarawih dan selalu pakai Telekung yang sama. Apa salahnya sekali sekala hadiahkan orang paling kita sayang dengan sesuatu yang dekat dengan Tuhan dan hati mereka. Jadi sebab tu Maha pergi ker Butik Haqqi iaitu hub kelengkapan Haji dan Umrah kerana kat situ banyak telekung baru dan terkini dengan harga murah.


Kalau korang tak berkesempatan untuk membeli belah secara fizikal kat semua cawangan Haqqi yang ada, boleh beli secara dalam talian di www.haqqi.com.my. Semua sangat mudah dan cepat juga tidak perlu tercari-cari banyak tempat. Maha pun baru hari tu pergi Haqqi kat cawangan Seksyen 7 Shah Alam untuk dapatkan telekung nak hadiah kat ibu tercinta dibulan mulia ini.



Kat sana memang cukup banyak pilihan telekung yang korang mahukan terutama golongan wanita. Kalau nak yang daripada harga murah sehingga harga yang exclusive serta juga untuk daripada design yang simple kepada rekaan yang terkini dan cukup menarik. Pastinya bila Maha sentuh semua kain yang mereka dunakan untuk menghasilka telekung memang selesa dan lembut.


Maha tak tahu sangat macam mana nak cari telekung ni jadi tanya pada pekerja yang sangat ramah kat situ macam mana nak kenal pasti telekung yang bagus untuk hadiah kepada ibu. Jadi mereka cakap ciri utama yang orang perempuan suka adalah daripada bentuk muka yang bila pakai lekap dan kemas tidak terdedah aurat. Kemudiah tidak mudah berpeluh kalau perkenakan telekung untuk waktu masa yang panjang. 




Baru tahu rupanya macam tu nak cari. Masa tengok tu memang kat sini banyak jenis telekung ada Telekung Marwah Lace, Telekung Masyarah Lace, Telekung Mukarramah Rose/Tabur, Telekung untuk kanak-kanak dan macam-macam lagi. Semua harga sangat berpatutan dan mampu beli. 



Selain daripada telekung kat sini ada juga rupanya jubah dan pakaian untuk orang lelaki. Pakaian seperti kurta, jubah dan segala kelengkapan untuk haji dan umrah. Kalau nak cari seperti kain ihram, beg, sandal, buku panduan umrah dan haji serta macam-macam lagi ada. So lengkap lah dan memudahkan korang yang nak pergi umrah dan haji. Nanti bawalah family yang nak pergi haji atau umrah kat sini ok. Selamat membeli-belah.

Maklumat lanjut atau nak membeli boleh butik :
Alamat : Butik Haqqi Shah Alam
               No 13 & 15 Jalan Plumbum S7/S,
               Seksyen 7, 40000 Shah Alam
Tel : 03-55234798
        011-23344099 (Hakim)







Anda juga suka post ini...

9 ulasan:

  1. Cantik kerawang kt telekung Haqqi ni kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Semua cantik-cantik harga pun dah murah diskaun sempena Ramadan kita dah beli dua tau tuk mak ngan adik..

      Padam
  2. Material kain pun sangat selesa n sedap dipakai

    BalasPadam
  3. Cantiknya koleksi di butik Haqqi ni ye. Kainnya pun sedap dipakai. Berbaloi la shopping kat sini

    BalasPadam
  4. Tengok kepada telekung dan banu jubsh teringat kat areah ibu.

    Sedekahkan Al-Fatihah buat dmak saya di sans. Moga roh mak dicucuri rahmat.

    Kalau macsm ni boleh beli untuk hadiahkan kepada isteri tercinta.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Al Fatihah bro... ok lah tu boleh kasi isteri mesti tambah sayang hehehe

      Padam
  5. Best tak terucap bila dah masuk butik Haqqi ni. Terkejut terkesima kita bila semua koleksi pakaian dibelek. Memang semua patuh syariah.

    BalasPadam