HEED Energy Drinks,

Mengantuk Ketika Memandu Heed Energy Drinks Pilihan Terbaik

Selasa, Mac 20, 2018 Mahamahu 13 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Tahu musim cuti sekolah atau musim perayaan semua orang akan ambil peluang untuk pulang ke kampung. Ada yang jauh perjalanan sampai lebih daripada 4 jam memandu kereta jadi risiko untuk mengantuk ketika memandu sangat tinggi.


Maha sendiri pun kalau memandu lebih masa pun akan cepat penat dan mengantuk. Kadang-kadang perlu kunyak sesuatu untuk mengurangkan rasa mengantuk tu. Tapi sekarang ni dah ada satu minuman tenaga yang boleh membantu untuk kesegaran berpanjangan. HEED Energy Drink kini dah ada di pasaran Malaysia.

Kalau bab makanan dan minuman ni korang mesti akan teliti pasal Halal ini dan jangan bimbang minuman ini telah mendapat pengesahan Halal daripada IIDC Austria yang juga badan Halal diiktiraf oleh JAKIM. Korang boleh rujuk artikel yang Maha pernah tulis senarai badan Halal luar negara yang diiktiraf oleh JAKIM.


Produk ini daripada negara Eropah jadi mereka memang mengutamakan kualiti dan juga kesihatan kepada pengguna. Produk minuman ini dijamin tiada bahan pengawet dan produk ini adalah jenama ke-3 pengeluar tebesar minuman tenaga di dunia dan pilihan lebih 40 buah negara diseluruh dunia.

Pelakon Hollywood Bruce Willis Mengamal HEED


Sekarang produk ini telah melantik duta mereka bagi tahun 2018 iaitu Bruce Willis iaitu pelakon yang penuh dengan aksi hebat dan bertenaga. Walaupun pada usia 63 tahun pelakon Hollywood ini cukup lincah dalam aksi lakonan beliau.


Kini produk HEED Energy Drink ini mula boleh didapati dibeberapa pasaraya yang popular di Malaysia seperti Hero Market, Pasaraya Haniffa, de-Market dan beberapa pasaraya lain. Minuman ini dijual pada harga RM2.50 untuk satu tin 250ml dan jauh bebeza dengan beberapa harga minuman tenaga yang ada di pasaran. Tahun ini Heed akan mengadakan sampling dan juga promosi di beberapa pasaraya serta stesen minyak seluruh Malaysia untuk anda cuba dan kenali minuman ini.

Jadi Maha dah mula beralih kepada minuman HEED untuk mengurangkan rasa penat dan mengantuk ketika memandu dalam perjalanan yang jauh. Juga boleh dijadikan minuman tenaga sewaktu bersukan atau beriadah ia mampu memberikan tenaga tambahan kepada kita. Jadi mulalah cuba minuman Heed sekarang.






13 ulasan:

  1. Uish Bruce Willis pun amal minum ni. Nak cari la nanti.

    BalasPadam
  2. Apa rasa dia maha...sama macam energy drink / isotonic yang biasa kita nampak tu? uik..Bruce Willis pun minum air ni...bleh la Maha feeling2 hero lepas ni..kan?

    BalasPadam
  3. menarik tin dia, nampak woww hahah

    BalasPadam
  4. huish nmpk ganas packagging..menarik dgn kolor merah n hitam..sedap ke rasanya? balik kmpg ni kena beli utk bekal husband drive..

    BalasPadam
  5. Boleh suggestkan minuman ni untuk en suami yang sentiasa jadi driver bila balik kampung.

    BalasPadam
  6. Menarik juga produk ini. Heed. Tak pernah dengar pun sebelum ini.

    Harganya pun memang mampu milik dan lagi murah dari minuman tenaga yang dah ada di pasaran. Boleh la aku cuba nanti.

    BalasPadam
  7. Lom pernah jumpa ni. Rasanya mcm Red Bull? Time driving asben Aida biasa num Red Bull. Tapi kekadang nak kena stop jugak, tido ha ha ha...

    BalasPadam
  8. saya cukup gemar dengan energy drinks. belum pernah tgk lagi kat pasaraya jenama heed ni. mungkin tak perasan. lepas ni boleh try

    BalasPadam
  9. Wah maha.. lepas ni jadi ala2 bruce willis la ye.. menarik packaging die. Sesuai tak untuk orang jaga berat badan? Hehe

    Jom baca entry shidotdotcom
    Jom baca entry terkini shidotdotcom
    https://shidotdotcom.blogspot.my/2018/03/promosi-mac-2018-youth.html?m=1

    BalasPadam
  10. Kena standby satu minuman HEED ni dalam kereta. Peneman kalau mata mengantuk kan. Risau jugak nak drive dalam keadaan letih. Perlukan tenaga juga.

    BalasPadam
  11. Drive during sleepy is a dangerous situation. Get refresh by drink HEED energy drink before start with Journey.. Even can drink when too tired with work.

    BalasPadam
  12. This is my first time hearing this brand. Hope this better than the rest as many issue about having too much energy drink.

    Just my two cents concern.

    BalasPadam
  13. Wow! I have not try this drink before tapi pernah dengar or nampak. I think it taste good too, will check it out.

    BalasPadam