Ayamas,

Ayamas Kitchen Lancar Lagi 3 Produk Rangkaian Ready-To-Eat Untuk Kehidupan Lebih Mudah

Rabu, Mac 07, 2018 Mahamahu 13 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Tahun lepas Ayamas Kitchen telah melancarkan 3 produk Ready-To-Eat (RTE) iaitu Nasi Briyani Bukhara Ayam, Nasi Pilaf Ayam Mentega dan juga Nasi Kandar Ayam Masala. Korang dah cuba ker semua produk yang mudah disediakan dan pastinya sedap ini.


Baru-baru ini Ayamas Kitchen telah melancarkan lagi 3 produk baru untuk melengkapkan set RTE mereka. Tapi kali ini lebih memberikan variasi rasa tempatan dan antarabangsa. Korang boleh makan hidangan dari Thailand hingga ker Korea. 


Koleksi produk RTE yang baru dilancarkan adalah Nasi Ayam Kari Hijau Thai, Nasi Bijan Ayam Bulgogi dan Bihun Goreng Istimewa.



Teruja tak nak cuba produk baru mereka ini dengar nama pun dah sedapkan. Maha sendiri dah cuba ketiga-tiga menu ini dan memang sangat puas hati rasanya. Ini kerana mereka masih mengekalkan kualiti yang tinggi dan kadar nutrisi yang tepat untuk memberi produk yang sihat kepada pelanggan mereka.

Nasi Bijan Ayam Bulgogi

Maha paling suka sekali adalah Ayam Bulgogi tu sebab dapat rasa daging ayam yang lembut dan empuk serta kemanisan kuah seperti original. Kemudian yang Kari Hijau tu pun menarik juga dan pasti produk ni tak susah untuk disediakan.

Nasi Ayam Kari Hijau Thai

Bihun Goreng Istimewa

Ini kerana produk ini adalah sejuk beku ia tidak perlu di nyah bekukan lepas keluar daripada peti sejuk hanya perlu menebuk bungkusan plastik pada bekas dengan garpu dan panaskannya selama  4 - 5 minit dalam ketuhar gelombang mikro.



Maha faham rumah bujang kebanyakan tak ada gelombang mikro kan korang boleh gunakan periuk kukus untuk masak menu ini. Selepas beberapa minit sahaja dah boleh terus nikmati hidangan ini panas-panas sangat sedap.


Harganya pula mampu beli iaitu Bihun Goreng Istimewa dijual pada harga RM5.90 untuk setiap paket, manakala Nasi Bijan Ayam Bulgogi dan Nasi Kari Hijau Ayam Thai dijual pada harga RM7.90 setiap paket. Semua produk rangkaian RTE ini boleh didapati di Kedai Ayamas seluruh Malaysia. 


Kalau nak maklumat lebih lanjut pasal produk rangkaian RTE ini atau lokasi Kedai Ayamas sila layari laman web www.kedaiayamas.my atau pergi ke Facebook Kedai Ayamas - Ayamas Roasters. Korang kena cuba sebab memang sangat sedap tak menyesal.







13 ulasan:

  1. wah..skrg smuanya dh mudah...

    BalasPadam
  2. Satu produk yang Ada nama Dan Ada keluaran yang baik untuk travel dalam negara. Ini cukup bagus.

    BalasPadam
  3. bestnya. senang dah pasni kalau travel bawak pack ni je. senang. ehhe.

    BalasPadam
  4. Menarik la..sesuai menu ni untuk orang bujang macam akak..hehehe..kadang- kadang buntu x tau nak masak apa kan..sesekali tukar selera ok gak

    BalasPadam
  5. wahhhhhh senangnya kalau bawa travel macam ni tapi kena ada peti ais la...
    tahan tak rasanya kalau dalam seminggu sebab kalau makanan yang jenis macam ni mesti ada time limit dia kan ? macam mana pula bahan yang digunakan untuk buat produk ni tahan lama..

    BalasPadam
  6. Ok kena terjah outlet ayamas lepas ni. Nampak sedap sangat Nasi Bijan Ayam Bulgogi tu. Harga pun mampu milik. Kena jadikan stok kat rumah semua ni.

    BalasPadam
  7. I always like to buy ayamas stuff....

    All the foodie is so so yummy!~

    Always longing to cook ayamas foodie...

    BalasPadam
  8. Ayamas mmg antara makanan yg liez suka.. ayam panggang dgn sos dia mmg terbaik.. nak cuba la ayam bulgogi dgn green curry tu... ada pulak outlet dkt2 sini

    BalasPadam
  9. Wah fusion ya menunya. Mudahnya tak perlu di nyah beku. Sekarang semua senang bila part nak sediakan makanan.Ketiga2 menu ni menarik. Nak cuba semua sekali. KAt TTDI ada satu AYAMAS kan? Nanti nak pi serbu.

    BalasPadam
  10. menu tahun lepas, Nasi Briyani Bukhara Ayam, Nasi Pilaf Ayam Mentega dan Nasi Kandar Ayam Masala antara menu yang bro minati...

    Lepas ini nk cuba Nasi Ayam Kari Hijau Thai, Nasi Bijan Ayam Bulgogi dan Bihun Goreng Istimewa pula

    BalasPadam
  11. Looking time never try ayamas anymore. Never know that have this instant food as well. So much convenient ya♥️

    BalasPadam
  12. Wahhh...ayamas dah ada produk baru. Ok lepas ni bolehlah sis beli..senang sikit kerja sis kalau sedap tak yah lah sis masak kat rumah..hehehe

    BalasPadam
  13. I so enjoy the food that recommend by Ayamas. The green curry is best and I can't stop eating and enjoy the food.

    BalasPadam