Anchor,

Kempen PizzArt Kedua Lebih Menyeronokkan Dan Lebih Banyak Makanan

Selasa, Januari 30, 2018 Mahamahu 15 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Penyedia perkhidmatan makanan tenusu terkemuka Fonterra, Anchor Food Professionals meraikan musim perayaan dengan meningkatkan keseronokan pizza ke tahap yang baru.


Kempen PizzArt ini merasakan keseronokan pizza menjadi lebih baik dengan menjana trend makanan global ke dalam kegemaran tempatan. Dengan PizzBurger yang dibekalkan daging keju, sebagai salah satu daya tarikan utamanya, empat lagi piza pizza yang dicipta oleh Anchor Food Professionals termasuk UltiMeat Pizza, a spin on Chicago’s authentic Deep Cheese Pizza, a hearty Cheese Pretzza as well as delicate Pizza Rolls. 


Kempen PizzArt kedua ini berikutan kejayaan besar kempen PizzArt yang pertama, yang dijalankan di seluruh negara dari Mei hingga Oktober 2017. Satu kempen yang memberi kesedaran kepada pengusaha dan pengguna tentang produk Fonterra.


Bercakap pada pelancaran kempen PizzArt kedua di Kuala Lumpur baru-baru ini, Director Anchor Food Professionals Malaysia, Cik Linda Tan berkata tentang bagaimana jenama itu menjejaki penyelidikan berasaskan New Zealand mereka dan peranan mereka sebagai perunding kepada restoran dan pelanggan rakan mereka. 

Cik Linda Tan Director Anchor Food Professionals Malaysia

Beliau menambah bahawa pasukan sentiasa bersedia menghadapi cabaran untuk menarik inspirasi dari trend di seluruh dunia dan menyesuaikan diri mereka di dalam negara untuk membantu pengusaha restoran berada di hadapan menggunakan tenusu terbaik oleh Anchor. Dengan penyelidikan dan kepakaran berasaskan New Zealand AFP, pasukan ini dapat membantu mereka mencapai kelebihan daya saing.


Sejak pelancaran penjenamaan semula pada bulan Ogos 2016, Anchor Food Professionals telah aktif bekerja bersama pelanggan untuk membawa penyelesaian perniagaan dan produk yang meningkatkan keuntungan dan mengurangkan sisa. Antara kempen inovatif sebelum ini yang membuat gelombang dalam adegan F & B tempatan termasuk Anchor’s Say Cheese dan Anchor Travel Cake.


Pizza inventif di bawah PizzArt telah dikonseptualisasikan dan dicipta oleh Professionals’ Hot Cooking Chefs sebagai cara untuk membantu rakan-rakan mereka mewujudkan lebih banyak keseronokan dan kepelbagaian dalam apa yang mereka tawarkan kepada pelanggan. Pizza ini hanya boleh dibuat oleh krew dapur dengan kemahiran masakan lanjutan, dan di restoran dengan ketuhar pizza.


Bersama dengan cawangan di Semenanjung dan Malaysia Timur, Anchor Food Professionals akan memperkenalkan ciptaan ini melalui kempen yang bermula dari Disember 2017 hingga awal Jun 2018 ini. Anchor Food Professional berharap dapat mengesan pergerakan pizza inovatif yang semakin popular di Malaysia. Menjadi hidangan makan sarapan pagi mahupun makan tenghari kepada peminatnya.


Jika anda nak rasai hidangan kempen PizzArt ini boleh didapati di restoran-restoran ini U Pizzeria di Subang, Selangor, Pizza House di Bandar Utama, Selangor, Pizza 185 di Bandar Puchong Jaya, Selangor, Havana di Changkat, Bukit Bintang, The Butcher’s Table in Petaling Jaya, Pizza AS di Bayan Lepas & Georgetown, Penang, Mustard Sandwich House and Food & Desire in Ipoh, Perak, Temasek Hotel Café (Portugese Settlement Hotel) di Ujong Pasir, Melaka, Hungry Bear di Bukit Beruang, Melaka, Finale Kitchen Bar di Segamat Johor Bahru, The Chubs Grill and Mad Ben Café in Kota Kinabalu, Sabah, Osome Wood Fired Pizza in Kuching, Sarawak, Chillax Café & Bistro in Miri, Sarawak dan Bistecca & Bistro in Sibu, Sarawak.


*Gambar kedit kepada kawan-kawan




15 ulasan:

  1. Wahhh...sedapnye.. Lama juga Leya tak makan pizza..huhuhu..

    BalasPadam
  2. nampak menyelerakan. suka bila cheese banyak dan meleleh.

    BalasPadam
  3. alamak lazatnya.. dah le tgh lapar ni

    BalasPadam
  4. Pantang...wei. akak suka makan aneka pizza atau roti. Masalahnya kena cari partner untuk habiskan setiap pembelian.

    BalasPadam
  5. wow! kat bukit beruang ada la. tq for sharing.
    aida & famili memang la hantu pizza hut, dominos,...
    suka sebab pizza ni jenis makanan yg best makan ramai-ramai.
    toppings yg aneka rasa. yummy.

    BalasPadam
  6. sedap tapi kena makan panas panas kalau tak dia jadi macam muak pula, pretzel dia pun nampak cam tebal semacam je heheheh kalah auntie anne punya kurus keding haa

    BalasPadam
  7. Mmg berselera tengok ni.. tak kan tolak klu ada dpn mata. sedapnya.. :)

    BalasPadam
  8. adoiii.. sedap pulak nampak pizza tu. Meleleh2 cheese dia. sy memang peminat pizza.. (f)

    BalasPadam
  9. Mak ai pizza cheese tu bukan main tinggi cheese dia. Betul2 bikin ngences. Plg dekat dengan Ana ialah OU so boleh lah plan JJCM ke sana pula.

    BalasPadam
  10. Nampak sedap semua pizzanya..rugi x dpt dtg hari tu...geram tgok semua artisan pizza diorang..

    BalasPadam
  11. Madi, menu-menu dia memang mengancam, paling best pizza dia! Tapi tak try lagi ni, ada masa nak try, nak tgk mana lagi sedap,hehe

    BalasPadam
  12. wallaweh, macam-macam ada. menyelerakan betol. nak2 tukang ambik gambarnya pun cantik. eh

    BalasPadam
  13. OM itu lelehan pizza terlihat sangat lezat sekali :((

    BalasPadam
  14. wah macam lapar lah nampak ni... Nak cuba ni!

    BalasPadam
  15. Oh my all of them look so good! Definitely tempted :)

    BalasPadam