Dashing,

Kaki Bola Di Malaysia Jom Kita Ke Manchester!

Rabu, Januari 24, 2018 Mahamahu 1 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Bola sepak, mempunyai dan sentiasa menjadi sebahagian daripada budaya Malaysia. Muda atau tua, untuk peminat bola sepak yang mati-matian, tidak ada yang lebih besar daripada menonton perlawanan bola sepak secara langsung apa lagi jika ia adalah MCFC (Kelab Bola Sepak Manchester City) vs MU (Manchester United). Suasana yang mengejutkan, nyanyian kelab, keseronokan, tenaga, kesakitan atau kegembiraan yang dirasai tidak dapat dijelaskan.


Liga Perdana Inggeris adalah salah satu liga bola sepak paling popular dengan jumlah pengikut tertinggi, walaupun di Malaysia. Ia benar-benar mimpi menjadi kenyataan untuk semua peminat footie dapat menonton perlawanan live di salah satu stadium terkenal.


DASHING, jenama dandanan lelaki terkemuka memahami adrenalin lelaki yang semangat untuk dunia bola sepak. Dengan ini, DASHING sedang berjalan untuk tahun ke-3 Let's Go Contest Manchester! Penginapan percuma, 4 hari 3 malam perjalanan balik ke Manchester, United Kingdom untuk 6 pemenang bertuah yang termasuk tiket VIP untuk menonton pertandingan langsung antara MCFC vs MU sebagai hadiah utama dalam Let's Go Manchester Contest! Itulah 4 hari pengalaman makan, tidur dan berjalan di Manchester!


Bukan sahaja pemenang akan menonton 2 daripada kelab bola sepak terbesar di dunia yang bertarung menentang satu sama lain dari tempat duduk VIP mereka di Stadium Etihad tetapi juga termasuk lawatan dan lawatan ke Muzium dan Stadium Bola Sepak Kebangsaan seperti Old Trafford, Etihad dan Anfield. Selain itu, terdapat peluang untuk berinteraksi dan autograf daripada beberapa Legenda MCFC. Di samping itu, terdapat Tour Misteri Magical untuk para pemenang di mana mereka akan dibawa ke lokasi yang berkaitan dengan band muzik terkenal, The Beatles.


Apa yang perlu anda lakukan ialah membeli mana-mana produk DASHING atau ELITE dalam satu resit tunggal dan Whatsapp dengan jelas satu resit tunggal penuh, nama seperti dalam NRIC atau Pasport, nombor NRIC atau Nombor Pasport dan belian pembelian ke + 6016-9972373. Ia adalah sangat mudah seperti ABC!


Jadi, tunggu apa lagi? Sertai sekarang dan jadilah VIP duduk menonton perlawanan langsung di hadapan mata anda dengan 50,000 peminat dan DASHING, jenama penjagaan lelaki terkemuka di Malaysia! Peraduan ini berakhir pada 31 Januari 2018.

Dapatkan maklumat lanjut dengan melayari layari www.facebook.com/Dashing.MY atau www.dashing.com.my juga hubungi talian bantuan talian 03-80238311.






1 ulasan:

  1. Ni nak suruh yazid join ni. Hahaha dah la jenama kegemaran dia, suka bola juga. Nice sangat

    BalasPadam