Chicken Cheesy Bites,

Keseronokan Makan Bersama Keluarga Di Pizza Hut Dengan Chicken Cheesy Bites Baru

Selasa, November 28, 2017 Mahamahu 1 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Piza adalah satu makanan yang sesuai untuk dimakan bersama keluarga. Kalau yang dah berumah tangga ada anak-anak kecil nak lebih mesra dan erat kasih sayang Maha cadangkan korang makan kat Pizza Hut.


Sebab apa kita satu keluarga akan mengadap satu hidang piza yang dikongsi beramai-ramai. Kalau tempat lain kita akan makan pinggan lain-lain tapi kat sini jer kita makan akan mengadap satu sama lain dan saling kongsi makanan piza tu. Paling best bila makan rebut-rebut dengan anak-anak lagi meriah dan kecoh satu meja tu hehehehe.




Kini Pizza Hut memeriahkan lagi dengan mengeluarkan piza baru buat semua pecinta cheese. Chicken Cheesy Bites yang mengandungi 18 kerak piza, penuh dengan kejutan keju cheddar dan mozarella, dilengkapi dengan peperoni ayam lazat, bebola daging ayam dan cebisan daging ayam di atas sos tomato salsa dan keju.
Chicken Cheesy Bites

Cheesy Dip

Perhhh memang meleleh dengan Maha hari tu dapat makan piza ni tak cukup satu tapi 2 sekali makan habis. Nak lagi berganda kesedapan piza baru ini korang kena makan dengan Cheesy Dip yang penuh dengan cheese. Ni kalau korang order piza ni akan dapat dan korang kena cicah piza dengan Cheesy Dip sebelum masuk ke mulut. So korang akan dapat kesedapan 2 kali tanpa kata apa-apa.


Piza Chicken Cheesy Bites terbaru ini boleh dibeli melalui pesanan ala carte dengan harga RM35.50 untuk saiz biasa, manakala pilihan kombo juga boleh didapati melalui penghantaran, take-away atau dine-in. So tunggu apa lagi jom serbu restoran Pizza Hut seluruh Malaysia yang ada.


Sekarang ni pula kalau korang datang makan kat restoran Pizza Hut korang akan dilayan dengan konsep digital baru iaitu kesemua pekerja dilengkapi dengan tablet untuk mengambil pesanan dengan lebih efisien dan tepat. Bukan setakat kedai Mamak jer sekarang restoran Pizza Hut pun dah guna tablet ok tak perlu nak tulis-tulis lagi.



Juga restoran istimewa mereka di Sunway Pyramid adalah satu-satunya di Asia Pasifik yang menyediakan Kiosk Bawa Pulang Digital. Masa korang lalu kat luar restoran tu pun dah nampak ada 3 kiosk yang disediakan untuk korang order bayar kat situ dan pastu ambil untuk bawa pulang. Tak perlu nak berbaris panjang best gila.


Lagi memantapkan konsep digital di Pizza Hut mereka juga telah memperkenalkan applikasi mobile yang boleh dimuaturun sekarang di Andriod dan iOS. Kat dalam apps tu korang boleh order untuk beli tanpa buat panggilan. Sistem apps ni lebih mesra pengguna dan efisyen untuk tempahan piza yang korang suka. Lokasi dan data korang akan disimpan dalam ni dah hanya perlu isi sekali jer mempercepatkan tempahan piza.


Jadi lepas ni nak makan piza kat mana-mana pun boleh semua dihujung jari. Maha sendiri dah cubu semua khidmat mereka ni memang satu perubahan yang drastik dilakukan oleh Pizza Hut Malaysia dalam memastikan ia adalah penyedia piza pilihan pertama di Malaysia. Jom kita ke Pizza Hut sekarang. Selamat menjamu selera semua.

Ranking Mahamahu :-
Kebersihan : 4/5
Kesedapan : 4/5
Harga : 3.5/5





1 ulasan: