Buah-Buahan,

4 Cara Menjadikan Hari Anda Lebih COOL Daripada Yang Lain

Isnin, Ogos 28, 2017 Mahamahu 12 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Selalu orang nak jadi cool tapi tahukan korang apa itu bahasa 'COOL'? Adakah anda cukup hensem untuk jadi cool atau anda ada phone yang mahal dah jadi cool. 


Setiap orang cool mereka lain dengan yang lain tak sama. Tapi ada 4 cara yang boleh menjadikan hari anda sangat cool. Macam mana nak buat jom Maha tunjukkan caranya di sini. Pasti lepas ni korang akan cari dan mencubanya kalau tak percaya.

Santai tepi pantai yang tenang dengan Coolblog

 


Korang percaya atau tidak cuaca yang panas dapat diredhakan dengan minuman yang sejuk dan menyejukan. Minuman dengan kandungan 90% ais dapat menyejutkan suhu dalam badan anda serta merta. Minuman apa yang dapat menyejukan anda hanya dengan Coolblog lah.



Sambil santai tepi pantai yang indah dan cantik menghirup minuman yang sejuk membuatkan hari anda lebih bermakna. Tambahan perisa yang membuatkan kita ingat akan pantai adalah Cendol Durian Smoothie atau juga ABC Ice Blended. Perrhhh kat tempat lain tak ada ini hanya ada di Malaysia sahaja rasa ni.

Minum Coolblog dengan buah-buahan asli

 


Hari korang lebih cool kalau korang dapat minum minuman yang sihat hari-hari iaitu minum dari air buah-buahan yang segar dan asli. Sekarang tak perlu susah untuk dapatkan minuman sihat dan juga rasa buah asli ni hanya dengan Coolblog.



Hanya perlu pilih koleksi buah-buahan yang segar iaitu Pisang, Apel Hijau, Tembikai Susu, Laici, Manga, Markisa, Lemon, Kiwi, Blueberry dan banyak lagi. Hanya perlu order dan hirup sahaja semudah itu korang akan dapat khasiat yang tiada tolok bandingnya.

Sambil makan makanan pedas minum Coolblog

 


Bila korang makan mesti kena ada minuman betul tak. Almaklumlah makanan Malaysia ni memang tak lari daripada makanan yang pedas dan juga hangat. Sekali makan boleh berpeluh seperti lari 2x pusingan padang balapan. Tambah kalau makan ada sambal belacan mengelap peluh sahaja lah korang.


Hanya dengan makan sambil nikmati minuman Coolblog korang akan dapat melegakan rasa pedas dalam masa yang cepat. Tak perlulah nak pasang aircond atau juga berkipas ketika makan. Masa makan orang kita mesti nak minum CoolBlog Matcha Coffee Smoothie, Milk Tea atau Green Tea betul tak kalau tidak tak sah.

Kongsi kenikmatan Coolblog dengan yang tersayang

 


Lagi bahagia dan bermakna hidup anda kalau korang minum Coolblog dan kongsi dengan yang tersayang. Macam ibu bapa beli perisa Tiramisu Choc Smoothie  sesuai untuk citarasa mereka dan anak-anak pula perisa Original Oreo Smoothie + Choc Chips. Sambil jalan pegang tangan hirup minuman segar mengeratkan silatulrahim betul tak.


Juga pasangan kekasih yang minum ditaman sambil mengabadikan saat bahagia dengan minuma perisa Strawberry Oreo Smoothie dan juga Black Choco Ice Blended bersama sungguh romantik. Itu akan buat hari anda lebih bermakna dan menjadi memori indah yang tidak akan dilupakan.
 


Betul tak kalau korang buat 4 perkara ini hari korang akan jadi lebih cool daripada orang lain. Tapi kenalah dapatkan minuman Coolblog baru ia bertambah cool. Lagi satu minum dengan kesejukkan dan penuh kenikmatan melupakan kesesakan hidup dan kepadatan tugas harian. Ada banyak cawangan Coolblog ni nak tahu yang dekat ngan anda layari https://www.coolblog.com.my/outlets sekarang. 






12 ulasan:

  1. akk dh beli last week..cool blog mmg cool!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rasa nak pergi beli lagi hehehehe sedapkan akak..

      Padam
  2. Uiiii sedapnya tgok minuman cool blog tu. Teringin lah pulak..

    BalasPadam
  3. mohon belanja akak satu pleaseeeee :D hehehe. nasib akak pantang ais, kalau tak mmg dah bedal.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pantang ais susah lah hehehe sebab 100% ais dalam ni wakakakaka..

      Padam
  4. Alaaa.. mengidam jugak nak minum coolblog tepi pantai tapi susahlah nak jumpa kiosk coolblog tepi pantai.. T.T

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehehe beli lah pastu bawa tepi pantai wakakakaka...

      Padam
  5. aduhhh panas panas ni tgk coolblog plk rasa nk berlari gi cari coolblog

    BalasPadam
  6. Makin banyak menu ada dekat coolblog nie... Dulu minat coolblog sebab duta dia Heliza Helmi....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ewahhh hehehe next kalau kita jadi duta bro minat tak wakakakaka..

      Padam