BlueWave Hotel,

Ibu Ratu Hati Ku Diraikan Di Restoran Royale Songket Grand Blue Wave Shah Alam

Rabu, Mei 10, 2017 Mahamahu 2 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian, Grand BlueWave Hotel Shah Alam mendedikasikan hari yang istimewa untuk anda dan ibu anda sebagai tanda penghargaan dalam memberi penghormatan dan juga meraikan ibu dengan menghabiskan kualiti masa pada hari ibu di hotel ini.


Hotel ini akan menyambut Hari Ibu dengan Hi-Tea 'Mum Queen Of My Heart' pada 14 Mei 2017 (Ahad), pada harga serendah RM72.00 + untuk dewasa, RM55.00 + untuk warga emas (Di atas 60 tahun) dan RM34.50 + untuk kanak-kanak (4-11 tahun). Ia diadakan di Royale Songket Restaurant dari jam 12.00 tengah hari hingga 4.00 petang. Semua harga adalah tertakluk hanya kepada 6% GST dan restoran ini mempunyai sijil Halal JAKIM.


Para tetamu akan diraikan dengan pelbagai aktiviti seperti Bollywood Dance, Pakaian Ibu Terbaik, Guessing Ibu kegemaran, Gubahan Bunga, Hiasan Kek dan Dedikasi Lagu untuk Ibu dimeriahkan dengan penampilan khas oleh Adilla Idris.



Makan sempena hari ibu dimulakan dengan Assorted Finger Sandwiches and Mini Open Face Sandwiches, Assorted Cheese Platter with Crackers, Cold Chinese Salad of the day, Sotong Kangkung Padang Kota, Selection of Cold Cuts Platter, International Salad Bar with Assorted Dressings, Caesar Salad with Smoked Salmon, Rojak Buah Pulau Mutiara, Assorted Sushi Rolls with Condiments, Selection of Canapes, Salmon Mousse and lastly Popiah Basah.




Selain daripada itu, anda boleh nikmati sup seperti Mushroom Soup dan ekor lembu Asam Pedas dengan pelbagai Rolls dan Butter. Ada juga gerai Roti John, Pasta Live, dan Asam Laksa. Kalau nak masakan panas ada juga Ayam Pandan dengan Percik Sauce, Roti Jala dengan Serawa Durian, Cajun Beef Tortilla Wraps, Seafood Sambal Pizza, Loh Bak Roll, Cendawan dan Egg Tart, Fingers ikan dengan Tartare Sauce, Mini Seafood Pie, warna Dim Sum dengan Perasa, Fried Wantan dengan Chili Dip, Golden Chicken Nugget dan diikuti oleh Fries Curly Spicy dengan Dips Keju.





Masakan tidak berakhir di sini kerana ada akan menjadi barangan panas Khas Bollywood Stall seperti Ulundu, Masala, Vaday, Puri, Pakoras, Muruku, Halwa, Laddu, Jelebi, Kaseri dan akhir sekali, Gulab Jamun. Tambahan pula, akan ada Dish Bollywood Khas terdiri daripada menakjubkan Lemon Basmathi Rice, Fried Amarisari Ikan dengan Green Chutney, Aloo Ghobi dan Ayam Vindaloo.






Dalam usaha untuk memastikan ibu-ibu berpuas hati sepenuhnya, hotel menyediakan keenakan pencuci mulut, bermula dari Caramel Popcorn, Assorted French Pastries, warna Fresh Fruit Platter, ABC Stall dengan Perasa, Fountain Chocolate dengan Buah-buahan dan Marshmallow, Bola Chocolate bersalut, Fruit Tart , Almond Biscotti, Cupcakes, Cookies, macaroons, Bubur Cha Cha, hangat Apple Pie dan akhirnya pelbagai ais krim.

Tempahan dan pertanyaan hubungi :-
Tel : - 03-5511 8811
Telemarketing ext. 2723, 2724 atau 2725
Royale Songket Restaurant ext. 2612






2 ulasan:

  1. menarik. boleh konsider untuk hari ibu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yes uncle boleh dtg bawa ibu tercinta.

      Padam