Armada Hotel,

Selamat Datang Tahun Baru Dan Krismas Bersama Buffet Di Armada Hotel Petaling Jaya

Selasa, Disember 06, 2016 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Kita sekarang dah berada di bulan terakhir tahun 2016 ni cepat sangat masa berlalu. Beberapa hari lagi kita akan menyambut tahun baru dan juga hari Natal. Mula sekarang ni tengok hotel dan juga shopping komplek dah buat perhiasan sempena krismas.


Begitu juga dengan Armada Hotel Petaling Jaya setiap tahun tak akan miss untuk memeriahkan lagi sambutan cuti hujung tahun ini. Kali ni mereka tampil dengan hidangan buffet yang lebih banyak pilihan dan makanan yang menyelerakan. 


Masih berada di Utara Coffe House kali ini dihias dengan penuh gaya tahun baru dan krismas. Kalau datang dengan kelaurga dan atau rakan-rakan pejabat memang sini paling mudah dan dekat bagi warga kota. Tahun ni mereka da hidangan yang menarik jom Maha tunjukkan.



 


Kali ni ada Roast Turkey disertai dengan Cranberry De Glace sauce, Crustacean Mushroom, Roast Duck Ripieni dengan Calvados, Gratinated tiram dengan Bayam, Beef Medallion dengan Mushroom Crust, Ketam Cannelloni dan Krismas Fried Rice dengan kismis & kacang.  Ada banyak lagi hidangan buffet lain ni sebahagian sahaja tau.







Semua makan ini tidak akan lengkap tanpa beberapa pencuci mulut yang sempurna seperti Puding Krismas dengan Custard Sauce, Yule Cake Long Classic, Pai Buah Cincang dan Lemon Meringue Pie yang pasti lazat. Maha rasa semua ini akan bagi kepuasa kepada tahun baru dan krismas anda bersama keluarga. Jadi buat pilihan sekarang nak datang sambut tahun baru di sini.




Utara Coffee House Armada Hotel PJ
Tempoh tawaran : 24 Disember 2016 hingga 31 Disember 2016
Harga : RM 88.00+ | dewasa
             RM 62.00+ | warga emas
             RM 44.00+ | kanak-kanak

Tempahan dan pertanyaan hubungi :
Tel : 03 7954 6888 ext 4557

Ranking Mahamahu :-
Kebersihan : 4/5
Kesedapan : 4/5
Harga : 4/5





0 Pandangan: