Kesihatan,

Ruam Bayi Powder Alternatif Rawatan Penyakit Kulit Eczema, Psoriasis, Kayap Dan Ruam

Jumaat, Disember 23, 2016 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Sapa sini ada masalah kulit seperti Psoriasis, Ekzema, Kurap, Panau, Kayap, Ruam susu (bayi), Ruam panas, Kudis, Kudis buta, Cacar air, Jerawat, Luka Dan lain lain masalah kulit. Maha nak kongsi ngan korang satu produk tradisional untuk merawat semua ini iaitu Ruam Bayi Powder.


Bedak Ruam Bayi ini dihasilkan daripada tanah liat putih yang telah dicampurkan dengan air galian asli. Ia adalah tanah liat putih yang bermutu tinggi ini adalah tanah liat putih yang terbaik di dunia. Sebab dalam Al Quran pun ada menyebut dari tanah kita datang kepada tanah kita kembali. 


Jadi ini adalah cara semulajadi merawat penyakit kulit. Ada beberapa fakta yang korang kena tahu tentang produk ini :-
  1. Ia mengandungi mineral semulajadi yang bertindak menyerap segala kotoran dan toksik yang terdapat pada kulit.
  2. Cepat meresap dalam kulit. Kulit terasa sejuk dan lembut .
  3. Satu bekas tahan agak lama. Selalunya bertahan beberapa bulan.
  4. Walaupun ia tidak semahal produk-produk lain, Alhamdulillah setiap kali sapu ruam atau penyakit kulit anak-anak kita semakin berkurangan.
  5. Bebas Paraben dan juga bahan-bahan kimia berbahaya.
  6. Selamatlah anak-anak anda terutama yang masih bayi, sebab kandungannya dari 100% bahan semulajadi seperti tanah liat putih dan air galian yang telah ditapis secara khusus.
  7. Ruam Bayi Powder ini sememangnya sangat menjadi pilihan ibubapa untuk bayi mereka terutama masalah berkaitan ruam. 
Paling berkesan penggunaan produk bedak ini adalah dengan menggunakannya bersama Air Zam Zam atau airmineral yang telah ditapis. Campurkan dengan bedak ini dan sapukan dikawasan yang bermasalah. Lakukan selalu sehingga keadaan menjadi pulih dan penyakit kulit berkurangan.


Kat bawah ni ada beberapa orang testimoni pengguna yang telah menggunakan sendiri produk ini dan menyatakan keberkesanan terhadap masalah kulit mereka. Jadi tak perlu bimbang kerana ia selamat dan tidak menggunakan sebarang bahan kimia untuk dihasilkan. 



Produk ini telah berada dipasaran dan boleh didapatkan dengan mudah. Tapi awas elakkan daripada produk tiruan yang telalu banyak diluar sana. Selalu orang akan mengambil kesempatan untuk mengaut untung atas kealphaan orang lain. Jadi pastikan ori baru beli ok.


Untuk memudahkan dan menyenangkan korang mendapatkan produk ni secara dalam talian boleh hubungi no yang tertera atau juga layari laman Facebook mereka seperti dibawah ini. Moga perkongsian sedikit sebanyak ini dapat membantu korang dalam mencari penyelesaiaan masalah kulit. Saya bukan doktor atau bomoh saya cuma pekongsi pendapat.

Maklumat lanjut dan order hubungi :
No Tel HQ : En. Hafis 013 480 6787 (Bahagian Pemasaran)
                     Puan Nurul 017 6239935 ( Produk Owner)
Facebook : www.facebook.com/ruampadabayi
Laman Web : www.bedakruambayiori.com







0 Pandangan: