Kesihatan,

Minyak Tenang Anakanda Rahsia Ibu Muda Ini Atasi Masalah Bayi Meragam Sepanjang Malam

Khamis, Disember 22, 2016 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Maha nak share ngan korang sikit pengalaman bukan Maha tau tapi abang dan kakak ipar Maha yang dulu masa mereka dapat anak pertama. Maklumlah ibu bapa akan buat persiapan terbaik untuk anak yang bakal lahir.


Jadi pelbagai barang dibelinya daripada pakaian, kelengkapan luar dalam untuk anak, juga makanan yang sihat untuk anak. Tapi kebanyakan ibu bapa luar sana lupa membuat persediaan sekiranya anak meragam terutama waktu malam. Petua yang kakak ipar Maha buat untuk mengatasi anak yang selalu terjaga dan menangis pada waktu malam dengan gunakan Minyak Tenang Anakanda.


Kata abang dan kakak ipar sejak mereka sapu dan urutkan miyak ini pada anak mereka makin kurang menangis dan anak sentiasa ceria pada waktu pagi. Ia juga dapat mengatasi masalah perut kembung atau gigitan serangga pada kulit bayi.


Jadi Maha bacalah sikit pasal produk ini dimana ia menggunakan campuran 4 jenis herba tradisional iaitu Minyak Kayu Putih, Minyak Buah Pala, Minyak Chengkeh dan Minyak Daun Pudina. Jadi produk ini tidak panas dan tidak berangin ia sangat sesuai untuk kulit bayi dan kanak-kanak. Ia juga menghasilkan bau yang menenangkan dan mempunyai ciri-ciri antibakterial.


Cara penggunaannya korang boleh tonton video ni dimana cara nak mengurut pada kulit bayi dan tempat-tempat yang sepatutnya.


Produk ni dah ada kat pasaran masa abang Maha beli dia kata boleh beli secara online jer dengan hubungi seperti di bawah ini :-

No Tel : 012-699 2604


Harga pula sangat mampu milik hanya RM53 sebotol 100ml dan ia mampu tahan selama 2-3 bulan mengikut cara penggunaan. Jadi setiap keluarga mesti kena ada produk ini untuk pastikan anak anda sentiasa dilindungi setiap waktu. Ibubapa pun boleh guna juga produk ini dalam keadaan yang meragam kerana ia sesuai untuk semua peringkat usia. Saya bukan doktor atau bomoh saya cuma pekongsi pendapat.






0 Pandangan: