Applikasi Telephone,

3 Stor Yang Korang Boleh Beli di ShopBack Dan Dapat CashBack Dengan Sangat Banyak

Rabu, Disember 14, 2016 Mahamahu 9 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Maha adalah seorang yang memang suka shopping secara dalam talian kerana mudah, cepat dan tak perlu bersesak-sesak. Korang pun mesti gila beli online seperti kat Lazada, Zalora, Groupon, Agoda dan banyak lagilahkan.


Tapi selama ni Maha beli hanya dapat diskaun yang dipormosikan sahaja tak dapat apa-apa yang menarik bukan. Kali ni Maha dah tahu macam mana nak shopping online lepas tu boleh dapat cash semula. Percaya tak? Jangan nganga mulut tapi benar apa yang Maha katakan ni sebab Maha dah dapat.


Caranya korang kena beli melalui laman sesawang www.ShopBack.my. Lepas tu korang ikut 4 langkah yang Maha sediakan ni :-

1) Login masuk akaun ShopBack
2) Pilih stor online yang korang nak shopping
3) Buat pembelian
4) Dapat cashback dalam akaun

Tak pun korang boleh tonton video kat bawah ni sampai habis sebab mereka ceritakan bagaimana korang nak dapatkan cash tu dan bagaimana ia berfungsi.


Shopping  kat sini lebih kurang win win situation lah dimana korang yang berjaya membuat transaksi pembelian di mana-mana stor yang ada dalam senarai ShopBack. Kemudian penjual online yang membuat keuntungan dari belian korang akan memberi komisyen kepada ShopBack. Lepas tu, ShopBack akan berkongsi komisyen ini dengan korang yang akan menerimanya dalam bentuk pulangan tunai.


Ada lebih daripada 1000 stor online dalam laman ShopBack ini. Korang boleh tengok diantaranya Maha senaraikan kat bawah ni. Tapi ada 3 stor online yang selalu Maha gunakan selalu untuk membeli dan dapat cash semula.


1) FoodPanda

 


Rahsia tau sebenarnya Maha selalu beli makan secara online di FoodPanda ni. Tapi kalau korang nak dapatkan semula cash korang kena beli melalui laman ShopBack lepas tu cari stor FoodPanda dan klik Shopping Now kat laman tu. Tapi peringatan kena beli melalui laman web ShopBack sahaja akan dapat pulangan cash ni kalau tak korang tak dapatlah. Jangan lupa baca syarat-syarat yang ditetapkan untuk pembelian yang mana boleh dapat cash semula tu ok.

2) Expedia

 


Korang selalu tengok Maha travel merata-rata menaiki flight tu sebenarnya Maha beli semua pakej murah di Expedia lah. Tapi Maha beli melalui laman ShopBack ni keran melalui tu sahaja korang akan dapat diskaun yang ditawarkan juga dapat cash semula. Dalam ni Maha beli dengan tenang macam mana korang beli melalui laman web biasa.

3) Catch That Bus

 


Ni bagi korang kaki travel dari Malaysia ke Singapura menggunakan perkhidmatan bas. Korang boleh beli dalam ShopBack melalui Catch That Bas. Belilah mana-mana tiket bas  dan melalui pembelian tu lah korang akan dapat cash semula. Tapi ada beberapa syarat yang ditetapkan jadi baca sebelum buat pembelian ok.


Tunggu apa lagi lepas ni kalau korang nak beli online mana-mana stor yang disenaraikan beli melalui ShopBack baru dapat cash semula.
Bila dapat cash tu korang boleh beli lagi kerana cash tu boleh dipindahkan dalam mana-mana local bank yang korang ada. Jom daftar sekarang di www.ShopBack.my kat sini.


Kita ni kena jadi pembeli yang bijak baru tak rugi. Ada peluang macam ni terus grab sebab bukan selalu datang. Maha dah banyak juga dapat cash out duit shopping ni tau. Sebab tu minat untuk beli secara dalam talian. Untuk tidak melepaskan setiap masa pembelian korang mereka sediakan apps ShopBack di dalam Play Store atau App Store muat turun secara percuma jer. Selamat membeli secara bijak.






9 ulasan:

  1. jarang shopping online hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau jarang sekarang kena cuba sebab mudah dan cepat. Dapat duit lagi tau...

      Padam
  2. biasa aku beli kat lazada aje.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lazada ker, Zalora ker, GoShop ker, Agoda ker semua boleh dapat duit semula..

      Padam
  3. sekarang semua mudah dgn ada app shopping online mcm ni.. nak makan pun order jer..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu lah semua dihujung jari paling best bila shopping dapat balik duit lagi seronok...

      Padam
  4. Aku selalu gak beli dari Lazada dan Aliexpress yuhu..hehe :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau selalu beli online lagi sangat berguna kerana dapat balik duit yang kita belanjakan tu...

      Padam
  5. Memang best bila boleh jimat duit masa shopping. Lagi satu laman web yang best https://iprice.my Diorang bukan sahaja boleh bandingkan harga tapi ada banyak kupon jugak. Bolehlah jimat banyak lagi!

    BalasPadam