Cuti-Cuti Malaysia,

Rahsia Sebenar Untuk Percutian Percuma Telah Terbongkar di TouristGuide.com.my

Sabtu, November 26, 2016 Mahamahu 2 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Bila sebut travel atau melancong ke luar negara kita akan terbayang bajet yang tinggi dan juga kena start kumpul duit bertahun-tahun betul tak. Kadang-kadang sanggup bergadai dan juga buat pinjaman semata-mata nak realisasikan percutian impian kita.


Tapi sebenarnya banyak rahsia yang telah ditunjukkan oleh banyak pihak bagaimana nak dapatkan pakej percutian yang percuma.
Salah satunya melalui laman sesawang TouristGuide.com.my yang sebenarnya diasaskan oleh orang Malaysia sendiri.


Laman web percutian secara bijak dan jimat ini baru sahaja dilancarkan secara rasmi pada 24 November 2016 yang bertempat di Hotel Westin Kuala Lumpur. Majlis perasmian yang berjalan penuh meriah turut dihadiri tetamu VIP iaitu En Mohd Akbal Setia Pengarah Tourism Malaysia Kuala Lumpur juga bersama penyanyi muda yang paling berjaya iaitu Akim Ahmad

Akim Ahmad bersama En Mohd Akbal Setia

En Mohd Akbal Setia

Pada hari tersebut juga En Devan Kumar selaku Pengarah Urusan TouristGuide.com.my turut memberi ucapan pengenalan kepada laman sesawang ini. Majlis dimeriahkan dengan persembahan tarian kebudayaan dan majlis perasmian oleh barisan VIP. 

En Devan Kumar



Setelah perasmian itu maka dengan rasminya laman web ini boleh didaftar secara percuma untuk korang mendapatkan pakej percutian yang menarik dan hebat juga percutian percuma keluar negara. Jadi sekarang tak jadi masalah dan kerungsingan lagi untuk korang fikir tentang bajet atau juga duit bila nak bercuti.


5 faktor yang menjadikan laman ini begitu membantu korang dalam membuat pilihan pakej percutian juga mendapatkan percutian percuma. 

Diskaun Istimewa


Pastinya promosi dan diskaun yang dinantikan untuk anda mendapat percutian paling berbaloi dengan hanya mendaftar dilaman web ini. Di sini korang akan ditawarkan pakej percutian paling murah sehingga 75% daripada yang telah ada dipasaran sekarang. Mesti korang nak paling menjimatkan dan beraptutan bukan.

Booking Hotel Pada Harga Yang Lebih Murah


Dibandingkan denga laman web yang menawarkan perkhidmatan perbandingan harga untuk penginapan hotel, TouristGuide juga mampu menawarkan harga hotel jauh lebih rendah dan kadang-kadang diluar jangkaan korang. Lebih daripada 75 ribu hotel yang terlibat seluruh dunia.

Boleh Custom Made Sendiri Travel Pakej Anda


Sekiranya korang telah mendaftar, tak terikat juga dengan pakej-pakej yang disediakan. Korang boleh merangka sendiri pakej percutian idaman macam mana yang sesuai untuk korang.

Ganjaran Cashback


Untuk setiap tempahan yang dibuat oleh anda, anda akan mendapat semula 10% daripada profit syarikat untuk tempahan tersebut.

Peluang Melancong Secara PERCUMA


Inilah yang sangat-sangat dinanti-nantikan oleh korang kaki melancong ni. Melalui TravelGuide ini korang boleh kumpul point melalui pakej-pakej yang ditawarkan dan korang boleh redeem percutian secara percuma. Nak tahu lebih bagaimana cara ini dapat membantu anda boleh dapat info lanjut di laman web atau di Facebook.com/myTouristGuide.

Apa yang penting sekarang untuk korang dapat semua ini adalah dengan mendaftar di laman web mereka secara percuma. Lepas tu korang bukan sahaja boleh dapat semua tawaran yang Maha nyatakan kat atas ni tapi juga pakej-pakej yang telah berlangsung seperti di bawah ini.






Tempoh Promosi :
Bermula sekarang hingga 30 November 2016

Tempoh perjalanan :
1 April 2017 - 31 March 2018 ( kecuali cuti umum )

Semua pakej ini adalah yang terbaik untuk korang rancang cuti tahun depan atau honeymoon bersama yang tersayang. Rugi kot kalau tak rebut peluang yang ada ni kerana ia sangat-sangat membantu korang yang kadang-kadang rungsing untuk jalan keluar negara tambah-tambah ahli keluarga yang ramai. So boleh sharekan promosi ni kepada kawan-kawan yang cari percutian murah. Selamat bercuti semua.

Tempahan dan maklumat lanjut lain boleh layari :-
Laman web : www.touristguide.com.my
Facebook : www.facebook.com/myTouristGuide
Tel : 1-800-38-3338







2 ulasan:

  1. Balasan
    1. Bestkan kalau dapat bercuti luar negara. Ada plan juga tahun depan hehehe...

      Padam