Beans N Beans,

Kafe Yang Simple Dan Menarik Dari Korea Beans N Beans

Rabu, November 02, 2016 Mahamahu 4 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Satu lagi kafe yang menarik dan boleh santai dengan kawan-kawan tampa makan yang berat-berat. Kat Beans N Beans Korean Cafe ini ada pelbagai pencuci mulut Korea jadi agak unik.


Maha berkesempatan makan hari tu sebab ada kawan ajak jumpa area Damansara Uptown so tak tahu nak lepak mana jadi sini lah pilihan yang ok. Tahu-tahu lah area Uptown tu memang susah nak cari parking jadi tabahlah datang sini ok. 

Choco Bingsu

Antara yang menarik kat Beans N Beans ni korang dapat makan Bingsu yang sejuk dan manis. Kalau kat Malaysia lebih kurang ABC lah tapi ni lagi besar dan pelbagai perasa ada. Kalau korang suka ia ada perisa Choco Bingsu seperti yang Maha ambil ni, kemudian ada Caramel Popcorn Bingsu, Patgi Bingsu, Greentea Bingsu, Cheese Bingsu dan Konggi Bingsu

Garlic Cheese

Kalau minum jer tak ada makan tak best jugakan hari tu Maha order satu set dengan roti special. Kat sini pilihan roti pelbagai sebab semua roti sedap. Yang Maha pilih ini adalah Garlic Cheese memang kuat rasa cheesenya, kemudian ada Cinnamon Honey, Croque Monsieur, Redbean Cheese dan Injulmi Honey


Sangat sesuai kat sini nak minum petang atau makan tengahari dan malam sebab ada juga sandwich dan pelbagai pilihan sup. Jadi bagi Maha pilihan ini menarik dan mampu membuka selera. Kalau yang nak kopi kat sini pun ada pelbagai pilihan tapi Maha kurang sikit minum kopi. Dengar kata Beans N Beans ni ada banyak cawangan kat KL ni jadi pilihlah mana korang suka ok. Selamat mencuba.





4 ulasan: