Fast Food,

Buah-Buahan Bersama Ayam Panggang Gabungan Mantap Dalam Kenny Rogers Roasters Fun Fruity Feast

Selasa, November 22, 2016 Mahamahu 2 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Kenny Rogers Roasters (KRR) terus komitet untuk memberikan makanan yang sihat kepada rakyat Malaysia. Kali ini kembali sempena dengan tahun baru dah cuti hujung tahun promosi yang penuh dengan kebaikan buah-buahan.


Itulah dia Fun Fruity Feast promosi kali ini di semua cawangan restoran KRR di Malaysia. Maha tengok promo banner mereka pun dah nampak ceria warna-warni dan penuh dengan kesegaran. Bukan untuk kanak-kanak sahaja promosi kali ini untuk semua peminat KRR seluruh Malaysia.


Masih kekal dengan roasted chicken yang popular tapi kali ini dilimpahi dengan kuah yang dihasilkan dari buah-buahan iaitu campuran Mangga dan juga buah Markisa. Gabungan dua ini memang menjadi dan kena dengan daging ayam yang berempah tu Maha dah rasa memang sedap.

Garlic Parsley Potato

Vanilla Roselle Muffin

Set kali ini datang dengan Kenny homemade Muffin perisa Vanilla Roselle dan juga Garlic Parsley Potato. Yang kentang ini Maha sangat suka sebab kalau makan macam tu jer dapat rasa kentang yang lembut juga aromatic garlic butter juga parsley flakes.

Merry-Go-Fruity

Melangkap kan set kali ini juga dalah air minuman perisa baru yang dihasilkan juga dari buah-buahan. Nama minuman ini Merry-Go-Fruity gabungan daripada beberapa buah antaranya buah Naga, Roselle dan juga Jambu Batu bersama dengan Lemon Juice. Wow yang ni terbaik segar jer bila dapat minum.

Fruity Favourite Meal

Fruity Chicken Meal

Bagi peminat-peminat setia KRR boleh mula nikmati promosi ini dari sekarang di semua cawangan dengan 3 set yang lengkap disediakan. Set pertama Fruity Favourite Meal harga RM19.90, set kedua Fruity Soup Meal harga RM22.50 dan set ketiga Fruity Chicken Meal harga RM19.90.

Fruity Soup Meal

Sempena Fun Fruity Feast, KRR menawarkan promosi Take-it-Home Fruity Feast hanya RM68.80 yang datang sekali dengan Kenny's Fruity Whole Chicken dan 1/2 dozen Vanilla Roselle Muffin juga empat botol Merry-Go- Fruity minuman bernilai RM38.00 secara PERCUMA. 


Wow banyak bukan promosi KRR mereka ni memang sentiasa menghargaan peminat setia ayam mereka sebab tu sentiasa cari kelainan untuk setiap promosi. Macam yang sebelum ni mereka ada buat promosi Sambalicious yang menggoda. Kali ni pula semua tentang buah-buahan yang menyelerakan dan sihat. Jom cuba sekarang juga.


Ranking Mahamahu :-
Kebersihan : 4/5
Kesedapan : 4/5
Harga : 4/5



2 ulasan:

  1. dapnye.. dah lama tak makan kenny rogers

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe yang baru ni memang sedap kena pergi cuba...

      Padam