Auntie Anne's,

Hari Pretzel Percuma Dari Auntie Anne's Meraikan 20 Tahun Kegemilangannya Di Malaysia

Khamis, Mei 12, 2016 Mahamahu 2 Comments

Hari Pretzel Percuma Dari Auntie Anne's Meraikan 20 Tahun Kegemilangannya Di Malaysia - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Auntie Anne's adalah antara makanan ringkas dan menyedapkan terutama bila jalan2 kat mall. Sebab tu Maha kalau pergi mana2 yang ada cawangan Auntie Anne's ni mesti singgah dan beli. Paling Maha suka adalah Pretzel Cinnamon Sugar atau yang stick Maha suka Eclairs Stix Chocolate. Kalau korang suka yang mana?



Baru2 ini Auntie Anne's meraikan 20 tahun mereka berada di Malaysia dengan memberikan Pretzel percuma selama 4 jam kepada pelanggan yang berada di Berjaya Time Square. Maha pun tak lepas peluang nak dapatkan juga Pretzel percuma ini walaupun satu tapi puas hati sanggup bebaris panjang hari tu untuk dapatkan percuma. Rugi korang tu yang last tau kat cawangan Auntie Anne's Berjaya Time Suqare lepas ni tak tahu bila lagi.



Korang boleh tengok sendiri berapa ramai orang tak lepas peluang untuk dapatkan Pretzel percuma ini. Ada yang sanggup bebaris berkali2 kerana bila lagi nak dapat percuma. Siap boleh tengok pekerja mereka bersungguh-sunggh nak sediakan Pretzel untuk bagi semua orang dapat menikmati secara percuma.




Tidak hanya mendapatkan pretzel percuma, sesiapa sahaja yang membuat pembelian minuman pada event tersebut berpeluang untuk memutarkan roda impian dan dapat cenderamata special tau. Lepas ni kena tunggu lagi tahun depan kalau meraka mengadakan lagi pemberian Pretzel secara percuma. Maha pun dah last2 baru dapat tahu tu yang terus serbu pergi sana hehehe. 


Terima kasih Auntie Anne's kerana pemberian percuma ini dan anda yang menyokong meraka selama 20 tahun. Moga nanti meraka akan adakan lagi acara seperti ini. Kalau nak follow mereka boleh ke laman facebook dan juga Twitter.








2 ulasan:

  1. fav semestinya almond dan choc mint!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kann masing2 ada kegemaran masing2.. tapi pasti akan beli bila dah nampakkan...

      Padam