Hotel,

Taman Orkid Dalam Hotel Keunikan Di Palace Of The Golden Horses

Khamis, April 14, 2016 Mahamahu 0 Comments

Taman Orkid Dalam Hotel Keunikan Di Palace Of The Golden Horses - Salam sejahtera kepada semua pemabac blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Selalu kita tengok hotel dalam taman kan tapi kali ni lain sikit yang di tampilkan oleh Palace Of The Golden Horses apabila dalam hotel meraka ada taman. Bukan calang2 taman tau tapi taman bunga Orkid yang berwarna-warni dan sangat2 cantik.


Maha bila firstime masuk ke kawasan pekarangan dalam hotel ni kat lobi dan juga ruang makan mereka penuh dengan hiasa pokok bunga Orkid. Jangan tak percaya Orkid kat sini semuanya adalah original dan betul2 punya buan palsu ok. Seronok sangat dapat tengok bunga Orkid yang terang dan cantik. Kata pengurusan hotel kebanyakan Orkid ini di bawa dari luar negara dan ada juga yang datang dari pengusaha tempatan.




Walaupun Maha tak tahu sangat tentang Orkid ni tapi ada jugalah beberapa nama yang Maha biasa tengok seperti Orkid Rama-rama, Orkid Morkara Pink dan juga Orkid Dendrobium. Kat sini ada macam2 warna dalam hotel ni memeriahkan lagi ruang makan bila tetamu datang. Pihak pengurusan hotel ada pelbagai perancangan untuk semua Orkid2 yang ada di sini. Kalau sapa2 nak pun boleh juga dapatkan Orkid2 ini ok.


Maha datang sini pun sebab nak makan jer tapi bila tengok Orkid yang menarik memang rasa berselera. Hari tu Maha makan semua makanan yang simple2 jer sempena dengan majlis memperkenalkan pengurusan baru hotel ini dan juga promosi baru bilik hotel yang ada di sini kepada agent pelancongan dan juga media. Buat korang yang nak menginap di hotel ini ada banyak promosi dari segi bilik dan pakej2 yang ada.





Terutama bulan puasa yang akan datang nanti lagi hebat promosi Ramadhan mereka sediakan buat semua tetamu yang nak makan di sana. Maha hari tu pun tak sempat datang promosi Ramadhan mereka tapi ada kawan2 yang dah pergi dan korang boleh baca di blog Shakiddo.com dan juga Cik Lily Putih tentang semua hidangan sempena Ramadhan yang akan datang nanti ok. 

Kalau korang nak lebih detail dan maklumat lanjut boleh rujuk media sosial mereka dan laman sesawang mereka. 







0 Pandangan: