Movie,

Sanggup Berebut Nak Tonton Batman VS Superman Kerana Perfecto Popcorn

Isnin, April 04, 2016 Mahamahu 4 Comments

Sanggup Berebut Nak Tonton Batman VS Superman Kerana Perfecto Popcorn - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Sapa yang korang rasa akan menang antara Batman Vs Superman ni. Adakah Superman yang menggunakan kuasa laser di matanya atau juga Batman yang banyak gadget yang canggih2 dan modern. Korang leh tahu bila dan tonton movie ni di pawagam.




Sebenarnya Maha nak cite yang Maha dah tonton movie "Batman Vs Superman : Dawn of Justice" ni kat pawagam. Memang terbaiklah movie ni satu gabungan dua adiwira yang difitnah dan masing2 mempertahankan kekuatan masing. Tapi yang paling Maha suka adalah bila mereka bergabung tenaga untuk mengalahkan musuh paling kuat iaitu Doomsday


So tak baik gaduh2 ni kita kena bersatu dalam mengalahkan musuh. Tapi yang sedihnya last sekali bila hero kalah teruk dan tewas juga akhirnya. Sapa yang korang rasa tewas dan kalah tu nak tahu kena tonton sendiri movie ni kat TGV. Maha pergi hari tu kat LUXE TGV 1Utama siap makan Perfecto Popcorn perisa Ultimate Caramel ok. Tak lengkap tengok movie ni kalau tak ada popcorn ini disisi.


Keunikan popcorn ni dengan popcorn yang lain adalah ia bersalut sepenuhnya pada setiap bahagian popcornnya. Tak sama dengan popcorn lain dan korang dapat rasa perisa yang disaluti setiap biji popcorn tu dengan penuh dan lazat.
Lagi menarik ia datang dengan 3 perisa utama iaitu Ultimate Caramel, Chocolate in Love, dan The French Vanilla. Paling Maha suka adalah perisa chocolate sebab dapat terasa kepekatan coklatnya dalam setiap biji popcorn. Korang lak suka yang mana makan sambil tonton movie? 




Jadi lepas ni jangan jadikan suasana bersama insan tersayang menonton movie begitu sunyi dan tidak mengasyikkan. Dapakanlah Perfecto Popcorn kerana ia adalah makanan ringan yang memberikan pengalaman menonton filem sempurna buat korang. Popcorn ni boleh beli pada harga runcit RM 4.50 untuk kantung kecil (85g) dan RM 7.50 untuk beg yang besar (160g). Korang boleh bawa popcorn ni untuk masuk pawagam dan nikmati masa indah korang semua. 

Maklumat lanjut tentang Perfecto Popcorn :-







4 ulasan:

  1. memang nampak menyelerakan popcorn tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sedap popcorn ni tak terlalu manis dan tak terlalu keras sedap sambil tonton Batman Vs Superman hehehe...

      Padam
  2. camilan yang cocok buat nonton..

    BalasPadam