Food Review,

Raikan Saya Sayang Ibu Bersama Hotel Puri Pujangga @ UKM Bangi

Rabu, April 13, 2016 Mahamahu 4 Comments

Raikan Saya Sayang Ibu Bersama Hotel Puri Pujangga @ UKM Bangi - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Semua orang sayang ibu kita bukan. Tiap2 hari kita akan pandang wajah ibu kalau bukan secara depan2 tatap gambar pun sudah memadai untuk hilang rasa rindu dan cinta kita pada ibu kita. Macam Maha yang berjauhan dengan keluarga ini kadang2 rasa juga kerinduan yang teramat sangat. Jadi macam mana nak luahkan rasa rindu ini.


Kalau sesetengah orang akan bagi hadiah special untuk ibu mereka tapi apa kata kali ini pula kita raikan ibu kita dengan satu majlis meraikan hari ibu yang surprise. Hotel Puri Pujangga menawarkan kepada korang semua diluar sana untuk meraikan ibu2 tercinta dengan majlis yang sangat2 istimewa. Menyediakan pelbagai aktiviti dan juga makanan yang sedap2.


Promosi sambutan hari ibu di Hotel Puri Pujangga @ UKM Bangi ini hanya serendah RM55.00 nett seorang. Manakala bagi kanak2 di bawah umur 6-12 tahun pula dapat potongan harga sehingga 50%. Apa yang korang akan dapat dengan promosi hebat dan harga yang ditawaekan oleh hotel ini. Banyak sangat aktiviti yang disediakan buat anda dan juga ibu anda seperti di bawah:-




1) Welcome Drink
2) Door gift untuk ibu
3) Lucky Draws
4) Games
5) Kids buffet dan aktiviti
6) Peraduan best dress Moms
7) Sesi fotografi bersama keluarga
8) Pertandingan ibu dan anak

Banyak lagi sebenarnya aktiviti yang di sediakan seharian di sini untuk meraikan ibu2 yang istimewa ini.
Lagi bertuah para ibu ini akan dimanjakan dengan urutan tangan dan sesi makeover oleh La Facia Beuty Queen SPA & Hair Salon. Mereka juga akan mengadakan jualan bazar yang menjual pelbagai barangan penjagaan diri dan keperluan wanita. 





Tapi paling best adalah hidangan makanan istimewa yang disajikan oleh chef profesional di hotel ini. Maha datang sini mencuba semua hidangan memang terpesona dengan kesedapan dan keistimewaannya. Di sediakan di sini adalah hidangan seperti appertizer, sandwiches station, soup, main dish, kid corner, noodel counter dan juga dessert.






Jadi tunggu apa lagi jadikan sambutan hari ibu korang kali ini lebih istimewa dan lain daripada lain untuk memberi kejutan kepada ibu korang. Mesti si ibu akan berasa dihargai dan kasih sayang makin erat antara anak dan ibu. Sambutan ini akan di adakan pada 8 Mei 2016 dari jam 12.00 tengahari hingga jam 4.00 petang di Begonia Coffee House dalam Hotel Puri Pujangga @ UKM Bangi. Selamat hari ibu pada semua ibu2 di luar sana dan raikan mereka untuk memberi kegembiraan kepada ibu kita setahun sekali jer.

HOTEL PURI PUJANGGA
Tempahan hubungi : Khaila Khalid
Tel : 03 - 8922 2891
        03 - 8927 4128
        03 - 8926 2443
Mobile : 017 - 699 2437 
Fax : 03 - 8922 2890
Email : khaila@puripujangga.com.my
 





4 ulasan:

  1. Balasan
    1. Memang sedap boleh makan dengan ibu tersayang hehehehe...

      Padam
  2. wow. nmpk juga promosi tu dekat depan puri pujangga tapi mak jauh sgt

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak apa cukup sekadar kita ingat dan hubungi dia kerana itu tanda kita sayang dia...

      Padam