Abang Sado,

Kenapa Abang Sado Ni Masih Mengambil MAX 7 Ini Jawapan Yang Diberikan

Jumaat, April 22, 2016 Mahamahu 4 Comments

Kenapa Abang Sado Ni Masih Mengambil MAX 7 Ini Jawapan Yang Diberikan - Salam sejahtera kepada semua pembaca bog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Sekarang macam jadi trand untuk lelaki kelihatan sasa atau orang kita panggil 'Sado'. Tak kira yang muda atau yang berusia semau mencari altenatif untuk tampil bukan saja berketak tapi sihat luar dan dalam.


Begitu juga abang Sado sekarang mencari jalan cepat untuk nampak bergaya dari fizikal. Tapi tak semua orang begitu seperti mana abang Sado ini. Beliau mengamalkan makanan kesihatan yang diformulasikan daripada pelbagai bahan yang terbaik menjadi satu adunan seimbang untuk tubuh badan lelaki. Dah macam iklan tv pulak hehehe sebenarnya Maha pun ambil makan kesihatan ini.


Jangan terkejut lak nanti Maha jadi Sado wakakaka. Gurau jer sebenarnya Maha ambil MAX 7 ini adalah untuk menlegakan kepenatan. Ye lah Maha kerja di pejabat kemudian balik kerja pergi event untuk berblog dan juga hari minggu masih bekerja. Jadi menggunakan tenaga yang lebih, jadi dengan produk ini ia akan kembalikan tenaga dan kecergasan. Sebab tu masa pergi SBB hari tu nampak ceria dan masih kuatkan hehehe.



Maha baru jer ambil produk MAX 7 keluaran tempatan ini.
Maha yakin dengan produk ini kerana ia  dihasilkan mengikut piawaian Amalan Perkilangan yang baik (GMP- Good Manufacturing Practice) yang mendapat perakuan Halal dan diperakui Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan, Kementerian Kesihatan Malaysia. Itu penting mendapakan produk yang diakui selamat oleh pihak yang berwajib.



Produk ini adalah serbuk yang boleh terus makan dari paketnya tak perlu bancuh pun. Kalau makan akan rasa Epal Hijau dan juga sampuran beberapa herba yang terbaik seperti Maca, Tribulus Terrestris, Cordyceps, Epimedium, Ashwaganda, Pumpkin Seed, Saw Palmetto dan Ginseng. Mula2 masuk mulut tu ada rasa sedikit pahit kemudian ia sedap dan hadam dalam perut jangan risau.


Apa lagi nak kekal sihat macam abang Sado dalam gambar tu kena ambil MAX 7 ini. Harga pun tak mahal satu kotak yang Maha ambi ni hanya RM80.00 sahaja dan ada 7 bungkus paket dalamnya. Ambi sebelum tido nanti bangun esok rasa segar dan lebih bertenaga. Bagi suami yang dah berumah tangga sesuai juga kerana ia menambah tenaga jadi lebih bahagia rumah tangga hehehehe.


Melalut dah Maha ni ok lah kalau korang nak order boleh contact seperti info di bawah ni :-

Alamat : RNVHerbs of RN Ventures Block A09, 4th Floor,
               Pusat Perdagangan Taman Dagang 
               Jalan Dagang Besar Taman Dagang,
               68000 Ampang Selangor
Email : rnv.inbox@gmail.com
Tel : 010 202 9080 / 016 202 8275






4 ulasan:

  1. Wah Maha pun nak jadi abam sado juga ka?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mana tahu satu hari kesihatan kena jaga hehehehe...

      Padam
  2. Sado?

    Jauh perjalanannya lagi Maha.... Meh jadikan Bro as idola he...23x

    BalasPadam
    Balasan
    1. Heheheh mana leh kalah kan bro.. wakakaka..

      Padam