Armada Hotel,

Ibu Adalah Ratu Hati Raikan Di Armada Hotel Petaling Jaya

Selasa, April 26, 2016 Mahamahu 0 Comments

Ibu Adalah Ratu Hati Raikan Di Armada Hotel Petaling Jaya - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Bagaimana kita nak bagi penghormatan kepada ibu insan paling berharga dalam hidup kita. Raikan ibu anda di Armada Hotel Petaling Jaya dengan masakan dan muzik pada ahad Mei 8, 2016 yang melihat hidangan hi-tea persembahan untuk hari istimewa ini.


Jangan pening untuk membuat pilihan dengan promosi Hari Ibu Hi-Tea di sini.
Bertemakan "Home Is Where Mommy Is", hi-tea yang besar di Utara Coffee House berharga RM75 + setiap orang dewasa, RM55 + untuk warga emas dan RM38 + setiap kanak-kanak pada usia 7-12 tahun. Jangan risau Maha selalu makan kat sini dan semua makanan di sini dijamin Halal kerana mereka pemegang sijil Halal JAKIM.


Seluruh keluarga boleh menjamu selera dengan semua masakan kegemaran tempatan seperti Gado-Gado, Roti Durian, Tossed Wantan Noodle With Bbq Chicken, Loh Bah, Beancurd Chicken Roll, Teo Chew Braised Duck, Fish Head Curry, Sotong Kangkung, dan pelbagai jenis Kuih Tradisional Malaysia. Bagi memberi ibu anda lebih rasa antarabangsa, mesti cuba Seafood Pie, Pan-seared Pollo with Garlic Sauce, Cream yang amat berkrim dan lazat Sepanyol Chicken Soup dan banyak lagi!.



Menambah kepada keseronokan and bersama ibu tercinta, menghiburkan ibu untuk hari itu Alfred Ho, yang digelar "Stevie Wonder of Malaysia" yang boleh melakukan tiruan yang hampir sempurna daripada pelbagai penyanyi, termasuk Elvis Presley, Cliff Richard, Engelbert Humperdink, dan Pat Boone. Jadi tunggu apa lagi boleh buat tempahan anda sekarang kerana tempat adalah terhad. Selamat hari ibu buat semua ibu2 di seluruh dunia.

Tempah tempat duduk anda sekarang :-
ARMADA HOTEL PETALING JAYA
Tel : 03 - 7954 6888 ext. 455






0 Pandangan: