Bumiputera,

Dapur Selerak Mailo Menjual Kek Pandan Cheese, Pandan Chocolate Cheese, Mylo Cheese dan Tiramisu

Khamis, Mac 17, 2016 Mahamahu 8 Comments

Dapur Selerak Mailo Menjual Kek Pandan Cheese, Pandan Chocolate Cheese, Mylo Cheese dan Tiramisu - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Untung kalau ada kepakaran dalam menghasilkan kek2 yang unik dan sedap. Ye lah kalau dah boleh buat kek yang di sukai ramai orang dah boleh buat business menjual kek.

Mini Chocolate Cake (RM10.00)

Kek Pandan Cheese, Pandan ChocoCheese (RM15.00)
dan Pandan ChocoCheese Special (RM20.00)

Mylo Cheese (RM7.00)

Tak perlu pun kedai besar2 atau sewa pusat jualan mahal hanya boleh buat melalui rumah sahaja. Kemudian guna media sosial untuk promosi marketing secara percuma. Silap boleh jadi viral kerana orang terlalu suka dan sedap. Maha sendiri jelous orang yang ada kemahiran macam ni sebab diam2 dah boleh buat business.




Macam sorang kawan Maha ni lah yang rupanya dah buat business menjual kek secara online. Sapa sangka anak muda yang ada bakat membuat pastry dan kek ini bersemangat tinggi untuk berjaya dalam businessnya.
Nama pun secantik orangnya Myra Hisham pemilik business Dapur Selerak Mailo yang mula perniagaan Bumiputera secara kecilan dalam dunia media sosial.



Antara hasil kek yang di jual oleh beliau adalah seperti Kek Pandan Cheese, Pandan ChocoCheese Special dan Pandan ChocoCheese. 3 jenis kek ini bersaiz 500gram dan boleh dapat dengan harga RM15.00 untuk Pandan Cheese dan Pandan ChocoCheese manakala RM20.00 untuk Pandan ChocoCheese Special. Special tu kalau korang tengok atas keknya ada macam2 jenis colat seperti KitKat, chocolate ball dan banyak lagi.



Tu baru yang Pandan kek dalamnya yang ni pula Tiramisu yang memang cukup popular di kalangan pecinta kopi. Kemudia ada lagi yang dijual seperti ni Mylo Cheese dan Mini Chocolate Cake. Untuk yang ini pula harga berpatutan kerana saiz yang kecil sikit di mana untuk Tiramisu harga RM7.00 manakala Mylo Cheese RM8.00 dan Mini Chocolate Cake RM10.00 sahaja.



Semua ini korang boleh dapat dengan order secara online dilaman facebook atau terus whatapps saudari Myrah ni. Dia ni sangat aktif dalam media sosial dan memang cepat respon untuk cutomer2nya. Sebab tu ramai yang testimoni kek hasil beliau sangat berpuas hati. Service bagus cepat dan pastinya sedap. Jadi jangan tak cuba mesti kena cuba order sekarang ok. Selamat menikmati kek coklat ini ok.

Tempahan dan maklumat hubungi
Whatapps : 011 -2322 0224






8 ulasan:

  1. tu dia, sedap nampaknya tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehehe memang sedap saya dah cuba terbaik....

      Padam
  2. sedapnyaaa.. kek milo cheese tu menarik perhatian saya ^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang menarik dan sedap hehehe kena cuba..

      Padam
  3. Woowww sedap hingga menjilat jari....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe memang sedap kena cuba tau...

      Padam
  4. Woowww sedap hingga menjilat jari....

    BalasPadam