Biskut,

Minum Petang Dengan Biskut Untaian Mutiara Sambil Tonton Tundukkan Playboy Itu Layan

Khamis, Mac 03, 2016 Mahamahu 2 Comments

Minum Petang Dengan Biskut Untaian Mutiara Sambil Tonton Tundukkan Playboy Itu Layan - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Mesti ramai kat sini peminat drama Tundukkan Playboy Itu kat Slot Akasia TV3 kan. Maha tak adalah minat sangat tapi sementara tunggu Maghrib tu layan jugalah drama ni. Sambil tonton tu sambil mengunyah Buskit Untaian Mutiara keluaran Yatie Cooking ni layan juga rupanya.


Walaupun bermula dengan perniagaan kecil2an tapi kini nama Yatie Cooking telah tersemat dalam peminat biskut di Malaysia. Bukan kerana populariti tapi kerana kualiti biskut yang di hasilkan sendiri.
Korang leh tengok sendiri Biskut Untaian Mutiara yang homemade dibuat oleh kak Yatie ni. Tapi ada sesetengah peminat panggil biskut ini Biskut Ulat Bulu @ Biskut Udang kelakarkan.



Maha dapat rasa biskut ni pun masa Maha pergi event EhEh Bazaar Hijra 2016 yang bertempat di Mid Valley. Masa tu lah Maha baru kenal produk keluaran usahawan bumiputera ini yang unik dan menarik. Maha tengok luar bentuk dan rupa biskut ni pun dah tahu ia mesti sedap dan rapuh. Memang betul tak salah lagi tekaan Maha yang biskut ini sangat rapuh dan enak. Menurut kata kak Yatie dia hasilkan biskut ini tidak menggunakan telur hanya butter, gula dan tepung sebab itu ia cair dimulut.



Kalau korang nak order harga tak mahal pun berpatutan dengan rasa. Harganya cuma RM8.00 untuk bekas 14biji dan manakal RM25.00 untuk bekas 48biji. Selain tu juga, Yatie Cooking juga menghasilkan produk makanan lain yang korang leh order iaitu Karipap cheese, Kek marble, Brownies, Nutella cheese cake, Toffee caramel cheese cake dan Puding trifle lining up.


Kalau sapa2 yang nak rasa biskut ni boleh lah buat tempahan sekarang kat laman media sosial akak Yatie ni. Maha dah cuba memang tak mengecewakan sedap dan menarik. Boleh untuk tempah raya nanti atau buat cenderahati kenduri kahwin sesuai juga. Apa lagi order sekarang juga. Selamat mencuba semua.

Tempahan dan maklumat hubungi :
Whatapps : 012 - 3243 373








2 ulasan:

  1. hai mahamahu. Lama tak masuk sini. Aduh tergoda betul tgok biskut ni cepat2 follow ig akak ni hehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehehe akak mesti lah follow hehehe tq akak..

      Padam