Bumiputera,

Mana Nak Cari Biskut Homemade Yang Rangup Dan Sedap

Selasa, Mac 15, 2016 Mahamahu 8 Comments

Mana Nak Cari Biskut Homemade Yang Rangup Dan Sedap - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Sapa pandai buat biskut yang rangup dan sedap? Buat biskut Almond, biskut Walnut Choc Chips mana nak dapat yer. Maha suka makan biskut ni tambah2 bila time tgk tv dan petang sambil santai.


Nasib baik lah ada usahawan Bumiputera yang pandai menghasilkan biskut sedap macam yang Maha nak ni. Jadi tak susah nak dapat boleh beli secara online atau semasa program bazaar. Macam yang Maha sempat pergi sebelum ini di Mega Bazaar Hijra 2016 yang bertempat di Mid Valley. Kat situ baru Maha tahu adanya jualan biskut yang enak2 macam ni.


Kalau nak dapatkan Biskut Almond korang boleh dapatkan di T Sofiah Homemade. Produk Halal keluaran tempatan ini memang boleh di percayai kesedapannya. Maha dapat cuba biskut ini memang menarik dan rangup sangat. Dengan tagline "FRESH FROM OVEN" memang produk2 mereka adalah terjaga kualiti dan kesedapannya. 


Korang boleh hubungi mereka di facebook atau instagram kerana mereka selalu jual secara online. Kalau ada pun mereka akan join bazaar2 yang berhampiran korang. Tempahan dan pertanyaan hubungi :-

Facebook : www.facebook.com/tunkusofiah.tunkudaud.9
Instagram : www.instagram.com/tsofiahhomemade
Whatapps : 013 - 3061 532


Satu lagi biskut yang sedap dan Maha cari adalah Biskut Walnut Choc Chips. Yang ni pun Maha dapat masa pergi bazaar hari tu. Nampak macam sama tapi tak serupa rasa pun dah lain. Yang ini keluaran Kemi's Kitchen juga syarikat Bumiputera. Biskut ini di jamin Halal dan 100% Homemade ok.
Nak order boleh whatapps atau call no 012 - 907 6768.


Rupanya banyak juga biskut yang sedap2 kat pasaran cuma kita kena pandai mencari sahaja. Nak order untuk tempahan hari raya pun boleh juga. Tu juga kalau sapa2 nak order untuk buat goodies atau buah tangan bagi majlis perkahwinan atau majlis korporat. Sesuai sebab bungkusan comel dan kecil. Jadi sapa2 nak order boleh order sekarang. Selamat mencuba.







8 ulasan:

  1. Nampak best...Boleh try ni. Selalu jumpa yang kurang sedap.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dua2 jenis biskut ni sedap dan ada kelainan masing2... Mesti kena cuba tau..

      Padam
  2. Cantiknya packaging biskut2 tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Packaging cantik dan rasa sedap hehehe cuba lah..

      Padam
  3. selalu suka biskut camni. memang sedap, tapi body pun memang menambah kg la gamaknya kalau selalu makan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak adalah bekas kecil jer ni lagi pun bukan makan sorang kongsi ngan ahli keluarga hehehehe....

      Padam
  4. waaa boleh beli ni! nak try lah..mcm sodapp ^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang sedap and pakaging cantik kan hehehe...

      Padam