#YourNutella,

Kempen #YourNutella Mengabadikan Nama Korang Pada Jar Nutella Peribadi

Rabu, Mac 16, 2016 Mahamahu 8 Comments

Kempen #YourNutella Mengabadikan Nama Korang Pada Jar Nutella Peribadi - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Nutella adalah satu makanan berasaskan Hazenult koko yang manis dan bekrim. Kalau sebut saja Nutella ramai dah terbayang dan dapat rasa bagaimana kesedapan ini memberansangkan hidangan pagi korang. Maha pun suka makan Nutella ni tambah2 lagi dengan sarapan pagi roti dan minuman teh panas.


Korang pun peminat Nutella jugakan jadi apa lagi abadikanlah nama korang pada jar khas Nutella. Kempen terbaru daripada Nutella untuk menghargai peminat dan pecinta produk ini. Kini nama korang dicatatkan pada jar Nutella special yang korang boleh miliki. Kempen #YourNutella ini telah bermula di Malaysia setelah ia menjelajah serata dunia.



Pada 9 hingg 13 Mac 2016 yang lepas telah berlangsungnya pelancaran kempen ini yang bertempat di One Utama. Pada hari tu semua peminat boleh hadir untuk memiliki jar khas yang tertera nama meraka. Hanya perlu membeli produk Nutella dengan harga RM15.90 korang leh dapat jar tertera nama korang. Terdapat juga pelbagai aktiviti seperti permainan dan juga hiburan kanak2.



Tapi jangan risau pada korang yang terlepas untuk dapatkan jar tertera nama korang pada hari tersebut masih ada peluang lagi. Nutella akan membuka peluang korang mendapatkan jar dengan nama di laman sesawang YourNutella.com. Di situ akan tersenarai semua pasaraya besar yang terlibat sama dalam kempen ini dan korang boleh pergi sana untuk mendapatkannya.


Kalau korang tak jumpa juga nama korang kat kedai2 dan pasaraya yang terlibat nanti korang boleh daftar di laman web yang telah Maha maksudkan tadi. Maha sendiri telah dapatkan jar khas ada tulis nama Mahamahu. Korang jelous tak hehehe penuh nama Maha kat jar tu. Selain tu juga Nutellah ingin anda berkongsi kisah dan sejarah anda dengan produk Nutella ini.


Apa yang koran boleh lakukan adalah dengan upload gambar jar yang tertera nama korang di media sosial. Kemudian tag @NutellaSEA dan hastag #YourNutella. Apa lagi jom korang dapatkan segera jar khas sempena nama korang. Nanti boleh share kisah korang bersama Nutella macam yang Maha buat ni siap ada video resepi khas lagi Maha kongsikan dengan korang. Resepi Pancake Bersama Nutella Mahamahu korang boleh cuba mudah jer.


Nanti dah cuba jangan lupa kongsi dengan Maha dan Nutella. So dapatkan sekarang selagi masi ada kempen ini. Lepas ni hari2 boleh sarapan dengan Nutella. Apa lagi resepi yang boleh kita buat dengan Nutellah. Korang kongsikan dengan Maha ok. Selamat mencuba.








8 ulasan:

  1. huaaaa nak buat jugaaa... ena suka buat air hot nutella.. sedapnyaaa...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe nak buat resepi ket huhhuhu..

      Padam
  2. wow..sedapnya ada nutella.bertambah sedap ada label nama sendiri kan.kena try buat ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe label nama sendiri lebih exclusive huhuhuhu...

      Padam
  3. Menariklah ada nama sendiri. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh apply bro hehehe.. cuba lah register...

      Padam
  4. macam2 boleh buat ngan nutella ni..sedap giloss pastu lagi best ada nama sendiri kat jar tu ^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan ada lagi resepi masakan guna Nutella kat Fb Page Mahamahu...

      Padam