#DGoldenPass,

Mencipta #DGoldenPass Terpanjang Dengan Domino's Sambil Beramal Tahun Baru Cina Ini

Selasa, Februari 02, 2016 Mahamahu 4 Comments

Mencipta #DGoldenPass Terpanjang Dengan Domino's Sambil Beramal Tahun Baru Cina Ini - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Korang semua mesti suka pizza dari Domino's kan. Maha pun juga suka kerana banyak variati rasa dan juga jenis pizza untuk memenuhi citarasa nafsu makan ni hehehe. Boleh kata setiap bulan mesti order pizza dari Domino's ni. 


Tapi kali ini Domino's tampil dengan idea baru sambil makan kita boleh juga beramal sempena dengan Tahun Baru Cina ini. Dengan pembelian 2 jenis pizza dari Domino's korang juga boleh dapat harga istimewa untuk Golden Chicken terbaru dari Domino's. Golden Chicken ini pula ada 4 rasa yang unik dan istimewa iaitu Golden Mediterranean Chicken, Golden Outback Chicken, Golden Italiano Chicken dan Golden Mexican Chicken. Semua ini hanya dengan harga RM8.80 sahaja. 





Selain tu juga korang boleh bersama Domino's mencipta #DGoldenPass terpanjang untuk membantu rumah amal yang terpilih. Macam mana pula ni dengan setiap pembelian pakej 2 pizza dan juga Golden Chicken seperti di atas korang hanya perlu mengambil gambar dengan kawan atau keluarga yang mana korang hadiahkan mereka hidangan istimewa ini. Kemudian upload gambar tersebut dalam laman social korang bersama dengan caption dan juga #DGoldenPass.




Mereka yang bertuah berkongsi makan pizza ini akan di jemput oleh Domino's untuk menyertai Golden Party. Jadi jom kongsi sekarang juga kerana promosi ini hanya pada masa terhad sahaja. Maha pun dah order memang sedap sangat Chicken Gold ini terasa daging ayam yang garing dan juga cheese nya banyak di atas. 








4 ulasan:

  1. sedap pulak tengok maha makan tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehehe memang sedap yang Golden Chicken tu terbaru dari Domino's

      Padam
  2. alamak teringin pulak nak order dominos

    BalasPadam
    Balasan
    1. Order jangan tak order tgh promosi ni murah jer..

      Padam