Gigi,

5 Dalam 1 Untuk Penjagaan Gigi Seputih Mutiara Dari Philips Sonicare

Selasa, Januari 26, 2016 Mahamahu 0 Comments

5 Dalam 1 Untuk Penjagaan Gigi Seputih Mutiara Dari Philips Sonicare - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Setiap hari post pasal makan dan tempat makan jerkan. Penjagaan gigi dan mulut juga penting untuk tampil menarik dan menawan. Orang kata gigikan mutiara dalam diri kita kena sentiasa jaga agar sihat dan berseri. Maha pun tak adalah putih sangat tapi kalau bergambar tu nampak gigi cantik dan bersih heheheh perasan.


Betul juga kalau mulut dan gigi sihat kita lebih berkeyakinan dan berketrampilan bila berada di khalayak ramai. Nanti tak ada orang kata bau mulut kuat kan. Kerana selalu makan yang banyak dan agak tak terkawal Maha perlu penjagaan rapi. Sebab tu ada satu berus gigi elektronik ni yang canggih dan terbaik dari Philips. Philips Sonicare adalah penjagaan gusi lengkap yang perlu ada setiap orang.


Bukan model atau artis jer kena jaga gigi ini, kita orang yang selalu jumpa pelanggan dan selalu berada di khalayak ramai kena jaga juga. Jadi bila ada Philips Sonicare ini rasa lebih yakin lah nak kuar dan berhadapan dengan orang. Gigi lebih putih dan lebih bersihlah. Maha baru jer pakai berus gigi ini baru seminggu dan dah ada kesan keatas kebersihan dan juga kesihatan gigi. 


Yang menyebabkan Maha pilih produk Philips ini kerana dalam 1 peralatan dia ada 5 fungsi lain yang sangat2 membantu. Kalau korang tengok kat kotak sendiri dan ada bagi semua ciri2 yang membantu penjagaan gigi lebih menyeluruh.


5 kaedah penjagan menggunakan Philips Sonicare ni :-
  1. Clean Mood - Membersih dengan lengkap dalam dua minit
  2. Sensitive mode - Membersih dengan lembut seluruh gusi.
  3. Refresh mode - Membersih cepat satu minit touch-up
  4. Massage mode - Merangsang gusi
  5. Gum Care mode - Membantu meningkatkan kesihatan gusi.
Cara penggunaan juga tak susah sangat memang mudah gila. Hanya perlu masukan kepala berus dan on kan sahaja untuk memberu gigi. Korang boleh tengok cara2 penggunaan berus ini dalam video yang Maha sediakan ini. Mudah sangat dan mempercepatkan tempoh memberus korang tak pelu lagi menggosok dengan kuat pada gigi dan gusi.


Kalau korang beli satu kotak ini bukan sahaja dapat berus gigi tapi banyak lagi item yang ada dalam satu set produk Philips ini. Korang akan dapat:-


1 Sonicare toothbrush
3 Proresult bursh heads
1 Deluxe charger
3 Hygienic travel caps
1 Hand travel case

Sebab ia menggunakan teknologi elektrik jadi korang tak perlu risau kalau power habis boleh terus chas sahaja. Tapi peringatan penggunaan kepala berus ini perlu di tukar setiap 3 bulan untuk memastikan penjagaan terbaik. Mana nak dapat hehehehe boleh beli di mana2 sahaja kedai yang ada jual produk Philips original juga boleh dapatkan di Philips Brand Store di Publika Shopping Gallery dan juga secara online www.blipmy.com. Satu set ini hanya berharga RM635.00 untuk penjagaan gigi dan mulut yang lebih sihat dan menyeluruh. Apa tunggu lagi jom beli sekarang juga....

Layari laman web Philips untuk maklumat lanjut www.philips.com.my








0 Pandangan: