#DTopSecret,

Domino's Rahsia Di Sebalik #dTopSecret Yang Korang Perlu Tahu

Sabtu, Oktober 10, 2015 Mahamahu 0 Comments

Domino's Rahsia Di Sebalik #dTopSecret Yang Korang Perlu Tahu - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Buat korang yang memang suka merungkaikan rahsia dan mencari misteri di sebalik kod ini adalah peluang anda. Bersama Domino's ada satu permainan yang boleh korang cuba untuk ketahui apa sebenarnya rahsia daripada Domino's


Paling best permainan ini adalah korang akan diberikan kod untuk mendapatkan diskaun potongan sebanyak 50%. Jadi setiap pembelian yang korang buat secara online ini akan dapat diskaun. Semua perlu di order secara online. Macam mana nak order online dan gunakan kod rahsia yang di berikan boleh follow step yang Maha sediakan ni ok.


1) Layari laman web https://www.dominos.com.my dan login ID korang untuk nikmati promosi ini.

2) Lepas tu korang pergi kat page utama tu ada ruang kod bawah sebelah kiri macam dalam gambar ni. Pastu masukanlah kod rahsia ini : MYD1


3) Kemudian korang kena pilih jenis pizza yang hendak di beli mengikut saiz.


4) Memilih pula perisa pizza yang korang nak order tersebut. 


5) Korang kena klik check out untuk pengesahan pembelian. Kat situ sahaja korang dah dapat lihat potongan harga sebanyak 50% untuk pembelian korang.


6) Lepas tu baru lah buat pembayaran secara online kad kredit atau debit atau secara tunai. 

Bila Domino's dan sampai korang boleh enjoy nikmati dengan puas dan harga separuh. Sambil makan Domino's mesti korang suka share kat social mediakan, jadi untuk peluang korang menang permainan ini dan mengetahui rahsia di sebalik kod, korang kena share pengalaman korang buat tempahan Domino's secara online dan juga kod diskaun yang di beri. Jangan lupa letak #dTopSecret setiap post di social media korang. 

Gambar sekadar hiasan

Paling penting permainan ini akan berakhir pada 16 Oktober 2015 dan promosi kod rahsia juga akan berakhir secara automatik. Kalau nak jadi orang yang bertuah merungkai rahsia permainan ini, korang kena buat tempahan sebanyak mungkin dengan menggunakan kod rahsia yang di berikan. Sharekan banyak2 kat social media korang dengan #dTopSecret. Sekiranya korang orang yang bertuah untuk mengakhiri permainan ini korang akan dapat jemputan di majlis di mana segala rahsia permainan ini akan dirungkai. Jadi tunggu apa lagi layari laman web Domino's sekarang. Selamat menjamu selera.