Applikasi Telephone,

80% Wanita Suka Membeli-Belah Secara Talian Di Malaysia Dan Bagaimana HappyFresh Dapat Membantu

Selasa, September 15, 2015 Mahamahu 0 Comments

80% Wanita Suka Membeli-Belah Secara Talian Di Malaysia Dan Bagaimana HappyFresh Dapat Membantu - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Tak boleh nafikan perkembangan pembelian secara talian memang begitu pantas dan begitu memberangsangkan di Malaysia. Mana taknya kalau tengok usahawan yang berjaya bermula daripada penjualan secara online di laman social media. Ini kerana permintaan yang begitu menggalakan daripada pengguna yang mahukan pembelian secara lebih relax dan mudah, serta lebih menjimat masa.


Oleh sebab itulah maka kini di Malaysia telah datangnya satu lagi revolusi pembelian barang dapur secara online di HappyFresh. Korang mesti tak pernah dengankan pasal laman pembelian online ini. HappyFresh talah berada di persada online tahun 2014 lagi dan kini telah berada di Malaysia dengan lebih daripada 30 buah pasaraya yang terlibat dan juga 60ribu barang yang boleh di dapati di sini.

HappyFresh ini lain sikit daripada sistem jualan secara online yang sebelum ini kita kenali, dimana mereka menyediakan pembelian secara talian untuk barangan runcit keperluan di dapur buat suri rumah ataupun mereka yang bujang ingin lebih mudah dan cepat mendapatkan barang keperluan harian ini. Terkejut tak kalau sebelum ini kita tengok sistem penjualan barangan runcit menggunakan lori dari taman ke taman atau kampung ker kampung. Tapi dengan HappyFresh kini belian barang dapur secara online dan cash on delivery.


Lepas ni lagi best lah ibu2 dan makcik2 kat dapur untuk shopping barangan dapur tak perlu bersesak-sesak nak parking dengan bayaran parking mahal. Kini hanya dengan beberapa klik barang dapur yang di kehendaki terus sampai rumah dan bayaran boleh di buat bila barang di hantar. Maha pun ada juga shopping barangan secara online sebelum ini tapi kali ini ia agak berlainan sikit.

Bagaimana HappyFresh memproses belian anda :-

1) Anda layari laman web www.happyfresh.com atau apps dalam mobile anda dan buat pendaftaran untuk pertama kali. 
2)Setelah itu anda buat pilihan barang2 yang hendak di beli dengan melihat harga dan juga gambar barang yang di tawarkan.
3) Buat pengesahan bayaran dan juga penghantaran dalam sistem tersebut. 
4) Pakar2 dari HappyFresh akan memilih barangan terbaik buat anda melalui kepakaran meraka dan juga keperluan anda.
5) Barangan anda akan di hantarakan oleh penghantara cepat yang memastikan barangan anda sampai seperti mana yang di kehendaki.
6) Bayaran boleh di buat pada penghantar secara tunai atau kad kredit.

Korang boleh tonton video kat bawah ni bagaimana HappyFresh ini dapat membantu korang dalam membeli belah secara talian. Mesra pengguna dan mudah sangat2. Masa korang pun tak terbuang begitu sahaja segala boleh di rancanga untuk penghantaran dan barangan yang hendak di beli.


Mudah bukan cepat dan senang pulak untuk nak beli barang dapur. Ada juga barang untuk haiwan kesayangan anda mahupun barangan untuk kanak-kanak juga. Jadi lepas ni tak perlu buang masa dan buang tenaga untuk shopping jauh2 segala boleh di buat secara dalam talian menggunakan laptop anda atau pun phone anda. Muat turun sekarang secara percuma di Apps Store dan juga Google Play untuk pengalaman membeli dengan mobile. Selamat membeli belah semua..