Air Minuman Semulajadi,

Lebih Mudah Dengan Spritzer Hot And Warm Mini Dispenser Di Rumah Mahupun Di Pejabat

Isnin, Jun 15, 2015 Mahamahu 0 Comments

Lebih Mudah Dengan Spritzer Hot And Warm Mini Dispenser Di Rumah Mahupun Di Pejabat - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Sebelum ini kalau nak minum air panas mesti nak kena masak air kat ceretkan dan perlu tunggu sekurang-kurangnya 10-15 minit untuk masak. Kadang2 susah kena buang tenaga untuk isi air dalam cerek dan juga perlu panaskan di dapur atau yang guna heater kena on suiz.


Tu sebelum Maha dah ada satu mini dispenser di rumah sendiri. Tapi kini Maha dah ada mini dispenser daripada Spritzer atau lebih di kenali sebagai Spritzer Hot and Warm Mini Dispenser. Kenapa Maha ada Spritzer dispenser sendiri di rumah? Senang jer jawapannya ia memudahkan semua kerja Maha bila di rumah. Apa yang mudahnya?


1) Mudah untuk menyediakan air panas untuk membuat minuman atau masakan segera. Tak perlu masak di dapur hanya tekan sahaja dah keluar air panas.
2) Ia lebih kompak dan mudah untuk di selenggara. Maksud Maha ia mudah untuk di pindah randah dan juga hanya memerlukan ruang yang kecil untuk di letakkan.
3) Ia ringan dan boleh di kendalikan oleh kaum wanita kerana hanya seberat 1.25kg dan air hanya 6 liter sahaja di perlukan.


4) Mudah untuk di gantikan air hanya beli atau tambah air di dalam tong bersaiz 6 liter atau 9.5 liter.
5) Ciri keselamatan yang ada pasa mini dispenser ini iaitu terutama mengendalikan air panas. Ada ciri kekunci untuk mengeluarkan air panas ia selamat untuk kanak2.




Hanya Spritzer Hot and Warm Mini Dispenser yang mudah dan paling senang untuk di selenggara oleh seisi keluarga. Bila korang beli botol baru untuk di gantikan air yang telah habis ia mempunyai ciri yang lebih kemas agar tiada air yang terkeluar. Caranya hanya perlu buka kunci yang ada dan kemudian buka sticker untuk di masukan ke mungcung mini dispenser. Jadi air tidak akan tertumpah ketika menukar botol baru.



Korang juga boleh ikut step yang di sedikan pada kotak Spritzer dispenser ini untuk kerja2 pemasangan peralatan ini. Tak susah pun ia semudah 1,2,3 sahaja stepnya. Lepas tu boleh terus di gunakan air panas dan juga air suam. Ia datang dengan 4 warna yang berbeza iaitu pink, hijau, purple dan grey untuk suite dengan reka bentuk dalaman rumah mahupun pejabat korang. Macam Maha minat warna purple jadi sebab tu Maha ambil warna ni.


Paling untung untuk korang sekarang ni kerana Spritzer juga menyediakan perkhidmatan penghantaran air yang mudah untuk pengguna-pengguna yang tinggal di Lembah Klang, yang tidak memerlukan apa-apa deposit. Anda boleh membeli botol di e-kedai secara online di sini  http://www.spritzer.com.my/shop. Selain itu, botol juga ringan dan mesra alam kerana di botol2 Spritzer dispenser juga dilengkapi dengan edisi terhad tulisan Spirky yang dicetak dengan fakta air dan juga petikan-petikan yang positif.  



Buat Maha air botol Spritzer mudah untuk didapati dekat pasaraya besar yang ada di seluruh Malaysia ini kerana ia telah dijual meluas dan begitu banyak sekarang. Bagi korang satu rumah atau pejabat korang perlu ada bukan satu tapi lebih Spritzer dispenser ini kerana ia sungguh sesuai dengan saiz yang tidak memerlukan ruang yang besar. Kalau kat rumah tu boleh letak di dapur, ruang tamu, bilik tidur pun boleh kerana kita kena banyak minum air kosong.


Kebaikan minum air kosang yang banyak adalah dapat mengekalkan imbangan bendalir dalam badan, mengawal kalori, membantu otot tenaga, membantu pastikan kulit sentiasa sihat dan licin, membantu buah pinggang korang, membantu mengekalkan fungsi usus normal dan banyak lagi faedah lain. Jadi dengan adanya Spritzer dispenser ini ia memudahkan korang untuk mendapat bekalan air setiap masa tak perlu bergerak jauh dan menunggu masa yang lama untuk memasak.


Sebelum tu Maha cite lah kenapa Maha menggunakan produk minuman air semulajadi daripada Spritzer. Ini kerana Maha yakin bahawa Spritzer yang telah menyediakan air minuman semulajadi ini sejak dari tahun 1989. Bekalan air semulajadi adalah berkualiti dan telah melalui proses yang cukup terjamin dan sihat. Pengilangan yang di lakukan di kilang Taiping Perak telah mendapat pengiktirafan dalam dan luar negara kerana menjaga kualiti setiap botol minuman yang di keluarkan. 


Maha juga tak lupa buat semua pembaca blog Mahamahu, untuk korang yang memiliki satu Spritzer Hot & Warm Mini Dispenser secara percuma. Jadi Maha anjurkan satu mini contest terbuka untuk semua pembaca blog ini. Jom tengok syarat2 dan bagaimana korang nak menang satu set Spritzer dispenser seperti Maha ni.

Mini Contest Spritze Dispenser Mahamahu

Syarat penyertaan :
1) Terbuka kepada semua pembaca blog Mahamahu di Malaysia sahaja.
2) Tarikh peraduan adalah bermula  16 Jun 2015 - 23 Jun 2015 sebelum 10.00mlm.
3) Pemenang akan di umumkan seminggu selepas tarikh akhir peraduan.

Cara penyertaan peraduan :
1) Anda hanya perlu 'SHARE' post blog ini di wall Facebook milik anda. Pastikan post ini di Facebook anda adalah 'Public'.

2) Jawab 3 soalan mudah ini :
    I) Di manakah terletaknya pusat pengilangan air minuman semulajadi Spritzer.
   II) Berapa banyak pilihan warna boleh didapati untuk Spritzer dispenser ini.
   III) Berikan satu kebaikan mengamalkan minuman air semulajadi dari Spritzer.

3) Isikan maklumat lengkap anda bersama semua jawapan dan juga link satatus Facebook anda di sini http://goo.gl/forms/SrEm6dVJjz

4) Pemenang akan di tentukan melalui share anda di Facebook dan juga jawapan yang tepat. Sekiranya ada penyertaan jawapan yang betul dan sama sistem cabutan akan di lakukan.

Hadiah utama :
1 x Pemenang akan dipilih untuk memenangi satu set Spritzer Hot & Warm Mini Dispenser
 

5 Hadiah Saguhati :

3 x Pemenang voucher petrol RM20 setiap seorang

2 x Pemenang voucher makanan RM10 setiap seorang

Jadi sertai sekarang juga jangan tunggu saat akhir. Semua jawapan ada di dalam post yang Maha telah ceritakan sebelum ini. Sekiranya ada sebarang soalan boleh komen di bawah Insha Allah Maha akan balas. Selamat menjawab semua....


Contest Sudah TAMAT