Korean Cuisine,

Harga Mee Segera RM99 Korang Pecaya Tak?

Selasa, Februari 17, 2015 Mahamahu 0 Comments

Harga Mee Segera RM99 Korang Pecaya Tak? - Salam sejahtera kepada pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Hehehe makanan yg selalu menjadi kegemaran org2 bujang dan makan ketika bajet kata org. Hehehe selalunya makan mee segera ini untuk org bujang yg ikat perut atau org yg baru mula kerja. Tapi korang percaya tak kini mee segera bukan makanan untuk golongan bawahan tapi kini untuk golongan yg kaya raya juga. Mana taknya kalau harga mee segera mencecah RM99.


Itu lah dia penangan mee segara dari Korea, di bawah khas ke Malaysia. Kalau korang biasa makan mee segera ini namanya Shin Ramyum Noodle Soup. Hehehe jgn risau mee ini halal di sahkan oleh KMF (Korean Muslim Faderation) yg juga telah di iktiraf oleh JAKIM. Jadi ia boleh di nikmati semua rakyat Malaysia. Sebenarnya nak dptkan Shin Ramyum Noodle Soup korang boleh beli di Go Shop sahaja. 




Mcm mana nak beli boleh buat pembelian secara online atau talian telephone. Anda boleh layari www.goshop.com.my atau boleh call di talian 1 800-82-0088 dan anda akan di layan untuk membeli mee segera Shin Ramyum Noodle Soup. Kalau korang nak cuba makanan Korean ini jgn lupa boleh dpatkan sekarang juga ok. Selamat menjamu selera...









0 Pandangan: