Armada Hotel,

The Merchant Live Pusat Hiburan Terbaru Di Armada Hotel Petaling Jaya

Rabu, Disember 24, 2014 Mahamahu 0 Comments

The Merchant Live Pusat Hiburan Terbaru Di Armada Hotel Petaling Jaya - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Korang suka karaoke tak? Mahamahu suka juga karok ni, tapi dah lama tak berkesempatan nak karok sibuk. Tapi kalau ada org ajak mesti pergi tgk pada masa. Tapi kali ni ada lagi satu pusat hiburan di buka untuk anda dengan level tersendiri.


The Merchant Live di Armada Hotel Petaling Jaya, kalau sebut pusat hiburan di hotel mesti korang akan ingat mahal dan exclusive kan. Ia memang lah exclusive kerana di bin di hotel tapi ia tidak lah begitu mahal untuk anda berhibur bersama kawn2. Pusat hiburan ini telah di buka di Level 1 Armada Hotel PJ. Kalau korang dtg hotel ni untuk makan jgn lupa singgah untuk karok sekali ok.



The Merchant Live ini mengandungi dua bahagian utama iaitu satu bahagian pusat hiburan dan satu lagi bahagian untuk karok. Mahamahu mestilah masuk untuk karok sebab tempat ini baru dan teknologi terkini. Mula bila sampai depan pusat ini boleh tgk pintu masuk yg di penuhi dengan LEDs berwarna warni. Di buat seperti gelung gua yg exclusive ia melambangkan kecanggihan pusat hiburan ini.

 

Kat bahagian karok ini ada 3 jenis bilik untuk anda pilih mengikut warna iaitu Red, Gold dan Silver. Bilik paling iaitu Red mampu untuk memuatkan seramai 20 org dalam satu2 masa. Bilik Gold pula mampu untuk memuatkan 30 org dan bilik paling besar Silver pula memuatkan 30 org juga. Wow memang cukup besar bilik ni, yg Mahamahu masuk ini adalah bilik paling kecil sekali.


Dalam bilik karok ini mengandungi skrin paparan karok yg menggunakan teknologi skrin sentuh. Mengandungi dua skrin yg memaparkan lagu karok dan satu lagi musik video. Teknologi canggih ini di lengkapi seround speaker dan wireless mikrofon. Mahamahu sampai sana memang terpegun bila masuk bilik ini ada semua termasuklah snack dan minuman.


Kalau bilik Red ini di sediakan dengan set Phoenix Darts Mechine untuk anda berehat sambil mendengar kawn2 anda bernyanyi. Dalam bilik besar pula ada British Pool Table yg boleh anda main untuk masa rehat kerana masa yg di sediakan pakej untuk anda bekaraoke adalah 4 jam untuk satu sesi. Wow lama tu dan boleh nyanyi lagu yg pelbagai. Tapi sayang kerana tempat ni masih baru buka lagu2 juga masih tidak banyak dan akan di tambah dari masa ke semasa. Buat masa ni masih kurang lagu2 tempatan tapi lagu international adalah. 


Kalau anda nak karaoke sambil makan kat dalm semua bilik2 ini juga di sediakan set makanan untuk anda pilih pada harga berpatutan. Ada pakej harga termasuk makanan dan ada pakej yg tiada makanan hanya untuk nyanyi sahaja. Tapi anda tetap boleh order untuk makanan yg di sediakan oleh chef2 mereka. Jadi kat sini bukan sahaja boleh berhibur dan menyanyi test vokal anda tapi untuk anda merehatkan stress sambil benyanyi. Mahamahu tahu org Malaysia ni suka menyanyi jadi jgn lepas peluang ini ok. 


Pusat karaoke ini di buka dari pukul 9.00 mlm. Untuk sebarang pertanyaan tentang pakej2 yg ada dalam The Merchant Live atau tempahan bilik karaoke anda boleh hubungi tel 03-7954 6888 atau email marketing@armada.com.my.