Mahamahu,

Seronok Dapat Jumpa Red Mummy Di #ChillaxWithNestle

Ahad, Disember 21, 2014 Mahamahu 0 Comments

Seronok Dapat Jumpa Red Mummy Di #ChillaxWithNestle - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Nestle buat pertama kalinya menganjurkan majlis ringkas tapi penuh makna bersama blogger2. Time tu lah masa untuk bertemu dengan rakan2 blogger lain yg semua hebat2 belaka. Nestle adalah antara company yg menjadikan blogger sebagai rakan media mereka Mahamahu pun pernah buat beberapa review produk Nestle.



Acara petang tu berlangsung di Ben's Restaurant Bansar Shopping Center mengumpulkan lebih daripada 20 org blogger. Wakil daripada Nestle pada malam tersebut menceritakan tentang perancangan mereka untuk tahun 2015 bersama dengan blogger. Banyak sebenarnya plan Nestle untuk terus bersama blogger dan Mahamahu teruja kerana Mahamahu juga blog makan jadi kena dengan produk Nestle yg semuanya produk makanan.



Pada mlm tu wakil dari Nestle menyampai ucapan bahawa mahukan kerjasama ini kekal sehingga bila2. Selain tu juga mereka memperkenalkan product baru yg telah mula di perkenalkan kepada pengguna antaranya produk Kit Kat Rubie. Mahamahu ada buat review produk ni kalai korang nak baca boleh pergi kat sini ok [klik sini]. 


Selain tu juga kami kena buat video sempena dengan #MiloRelay. Sebenarnya program #MiloRelay ini adalah program untuk mengumpulkan video relay paling panjang di Malaysia. Video relay ini mudah jer nak buat korang hanya rakam video kurang dari 15 saat dan upload dalam laman web mereka di http://www.milo.com.my/relay ok. 



Mahamahu pun telah buat video ini anda bila lagi. Aktivit mlm tu juga mesti lah ada aktiviti makan malam. Mahamahu tak lepas peluang untuk makan di Ben's Restaurant ini kerana sebelum ini tak pernah makan kat sini pun. Banyak makanan mlm tu kami puas makan memang kenyang.


 
Paling best malam tu juga dapat bergosip2 dengan blogger2 ikon ramai yg dtg antaranya Red Mummy, Beautiful Nara, Bro Framestone, Abang DenaiHati dan ramai lagi sorry lah korang tak dpt sebut semua. Tapi korang memang best dan happening kalau ada event2 mcm ni tak meriah kalau tak ada blogger2 mcm ni. Jadi jgn lupa untuk jemput blogger2 ni semua ok best lah #ChillaxWithNestle. Selamat berhibur....







0 Pandangan: