Banjir 2014,

Saluran Yang Betul Untuk Mangsa Banjir di Kelantan, Terengganu Dan Pahang

Jumaat, Disember 26, 2014 Mahamahu 0 Comments

Saluran Yang Betul Untuk Mangsa Banjir di Kelantan, Terengganu Dan Pahang - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Mahamahu rasa tersentuh dan pilu bila lihat keadaan banjir yg makin teruk di Pantai Timur semenanjung sehingga melibatkan ribuan mangsa di pindahkan. Mahamahu juga org Pahang turut merasai sendiri tekanan dan juga kepayahan yg mereka alami.







Sehingga ada yg rumah tenggelam terus dan pula pusat pemindahan juga turut banjir. Alhamdulillah rumah keluarga Mahamahu tidak terlibat banjir tapi kerana rasa tanggungjawab dan keperihatinan Mahamahu nak seru untuk anda yg sudi menghulur bantuan kepada mereka. Kalau bukan tenaga tapi bantuan kewangan sangat2 di perlukan pada waktu ini memandangkan kebanyakan mereka habis musnah semua keperluan.

Bulan Sabit Merah Malaysia
Tabung bantuan Bulan Sabit Merah Malaysia


Tabung bencana NSTP & Media Prima
Tabung bencana NSTP & Media Prima

Tahun baru bakal tiba dan persekolahan tahun baru juga bakal di buka maka persiapan ini adalah perlu untuk anak2 mangsa banjir ini. Bantu seikhlasnya di tabung2 yg benar memberi bantuan kepada mereka. Sedikit bantuan anda meringankan beban mereka. Mahamahu prihatin. #PrayForPantaiTimur