F&N,

Bas Parti Pertama F&N Fun Flavours Sebar Keceriaan Tahun Baru

Isnin, Disember 22, 2014 Mahamahu 0 Comments

Bas Parti Pertama F&N Fun Flavours Sebar Keceriaan Tahun Baru - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Anda pernah jumpa bas F&N Fun Blast seperti ini. Kalau korang nak jadi org bertuah yg dapat berhibur dalam bas F&N Fun Blast ini korang boleh sertai contest di laman Facebook mereka.


Buat pertama kalinya F&N mendekati pengguna dan peminat produk minuman mereka dengan cara behibur di dalam bas. Mahamahu dapat merasai keseronokan ini dalam bas yg special ini. Dalam bas ini bukan sahaja korang dapat berhibur tapi dalam ini mereka menyediakan resepi minuman unik dan berperisa terbaik mereka.


Mixologist Bas Parti F&N Fun Blast akan menghasilkan perlbagai minuman yg melangkau imaginasi termasuk Yellow Submarine, Spicy Cool, Awesome Surprise dan Asian Twist yg di sediakan dengan F&N Ais Krim Soda sebagai asasnya. Minuman ini di campurkan dengan pelbagai ramuan istimewa seperti pudina, nanas, jambu batu, laici, anggur dan timun sebagai minuman.



Mahamahu dapat minum semua minuman special ini dalam bas yg menyeronokan ini kerana dalam bas ini anda boleh berselfie dalam ruang selfie yg di sediakan. Anda juga akan dapat berhibur dengan karaoke yg ada dalam bas ini untuk anda nyanyi bersama rakan2 anda. Wow memang mcm2 aktivit ada dalam bas ini so tahun baru lebih meriah dan lebih seronok. 


 

Mcm mana nak sertai Bas Parti F&N Fun Blast, seperti yg Mahamahu cite korang boleh sertai di laman facebook mereka di sini http://bit.ly/FNNfunblast2. Korang klik butang play dan anda boleh memulakan mainan ini. Pertandingan ini memerlukan korang untuk memadankan ramuan yg betul bagi menghasilkan minuman bercampur F&N Ais Krim Soda. Korang kena kumpul markah paling tinggi untuk melayakan anda menjadi 6 org bertuah untuk sertai Parti F&N Fun Blast dalam bas dan 14 pasang tiket wayang.


Jadi mulai sekarang korang boleh sertai perduan ini dan akan dapat berhibur dalam bas untuk tahun baru ini. Seronok betul berada dalam bas ini walaupun nampak mcm kecil tapi ia telah di lengkapi dengan sound system dan lampu-lampu yg berwarna-warni. Setai sekarang kerana ia masih di buka jgn lepas peluang ok. Selamat berhibur....








0 Pandangan: