Mahamahu,

Pizza Baru Dari Pizza Hut Keju 3 Rasa Dalam Jam-Packed

Selasa, November 25, 2014 Mahamahu 0 Comments

Pizza Baru Dari Pizza Hut Keju 3 Rasa Dalam Jam-Packed - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Mahamahu ada antara penggemar pizza kalau ada yg baru mesti Mahamahu akan cuba. Kini Pizza Hut memperkenalkan Pizza Jam-Packed semenjak 4 November lalu. 




Pada majlis bersama blogger baru2 ini Pizza Hut memperkenalkan kepada kami Pizza Jem-Packed 2 lapis dengan keju 3 rasa dan inti berganda. Kalau korang biasa tgk iklan dalam tv dah ada keluar tentang pizza ini. Lihat sahaja dah cukup menyelerakan dan dapat rasa kerangupan dan limpahan cheesenya.

Pizza Jem-Packed

Beza pizza ini dengan yg sedia ada adalah dari segi fizikalnya yg ada dua lapisan inti yg disusun bertingkat. Selain kelebihan pada jumlah cheese yg di gunakan begitu banyak serta di bakar dengan topping yg di susun cantik seperti bunga di atasnya. Itu adalah pepperoni ayam dan sensasi sos pesto, chicken pepperoni florets, lada benggala, serta hirisan daging ayam lazat menjadikan ia adalah pizza paling padat dengan rasa. 


Pada malam tersebut juga majlis di meriahkan dengan pertandingan selfie, twitter, dan juga cabutan bertuah dengan hadiah2 yg hebat2. Mahamahu pun dah menang pada malam tesebut dengan peraduan selfie. Korang juga berpeluang untuk menang dengan preaduan Selfie bersama Pizza Jam-Packed. Cara2nya korang boleh baca seperti di bawah ini hadiah juga cukup lumayan. 




Apa lagi ini peluang anda untuk makan pizza yg padat dan penuh dengan rasa sambil menang hadiah lumayan. Pizza Jam-Packed ini menjanjikan kelainan kepada anda yg menggemar rasa pizza sensasi. Anda juga boleh cuba hidangan sampingan lain yg special seperti Sharing Platter, Creamy Fondue, Pollo Arrabiata Spagetti dan Molten Lava Cake.

 Pollo Arrabiata Spagetti

Sharing Platter

Creamy Fondue

Molten Lava Cake

Jom ke Pizza Hut selagi masih ada tawaran ini dengan rasa yg enak dan juga harga berpatutan. Pizza Jam-Packed ini boleh di nikmati secara dinning atau take away atau delivery. Segera ke cawangan Pizza Hut berhampiran anda kerana promosi ini telah bermula. Selamat menjamu selera.