Bubur Lambuk,

Segarkan Pagi Anda Dengan Quaker Instant Multigrain Porridge

Jumaat, Oktober 03, 2014 Mahamahu 0 Comments

Segarkan Pagi Anda Dengan Quaker Instant Multigrain Porridge - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Mahamahu kadang2 selalu skip sarapan pagi maklumlah tak sempat nak pergi kerja lagi nak bersiap2kan. Kadang2 kita ambil lewa untuk sarapan pagi kerana sarapan ini adalah penting untuk memenuhi tenaga dlam tubuh untuk lakukan aktiviti harian anda. 


Oleh itu, Mahamahu nak tunjuk pada anda satu sarapan yg mudah cepat dan pantas untuk disediakan setiap hari. Mahamahu pun dan cuba sampel sarapan ini menarik, inovatif dan berkhasiat baru produk bubur segera di seluruh Malaysia. Produk daripada Quaker di panggil Quaker Instant Multigrain Porridge. Cara penyediaan hanya tambah air panas dan bersedia untuk di makan. 



Quaker Instant Multigrain Porridge, yang boleh didapati di Malaysia dalam dua perisa yang lazat iaitu Bubur Lambuk dan Bubur Ayam Cendawan, dibuat untuk pilihan enak dan berkhasiat sarapan pagi untuk memulakan hari lebih segar, atau makanan ringan yang sihat yang boleh dinikmati pada bila-bila. Produk bubur baru mudah yg penuh dengan kebaikan pelbagai multigrains, termasuk oat gandum, beras perang, bijirin penuh gandum dan beras Jasmine. 



Kebaikan gandum, dalam kombinasi dengan protein dan serat, memenuhi selera pengguna dan membantu menjaga kesihatan di mana sahaja. Quaker Instant Multigrain Porridge untuk orang dewasa dan keluarga yang mahukan cara sarapan lebih cepat dan mudah untuk makan bila-bila masa. Quaker telah menyuburkan keluarga di seluruh dunia selama lebih pengalaman 135 tahun kini membantu untuk rakyat Malaysia sihat. Dapatkan maklumat lebih lanjut dengan layari laman web http://www.quaker.com.my sekarang. Selamat mencuba dan selamat menjamu selera...