Ejakulasi Pra-Matang,

Kempen Be-Brave Anda Adalah Hero

Rabu, September 03, 2014 Mahamahu 0 Comments

Hari2 baca surat khabar tentang isu Ejakulasi Pra-Matang (PE) mesti terpampar hebat dan menjadi bualan utama bila kuar isu ini di akhbar. Mcm2 tajuk lah bila baca kadang2 Mahamahu rasa malu juga bila org nak cerita tentang aib masing2. Maklumlah isu rumahtanggaa bukan perkara yg pelu di ceritakan kepada umumkan. Ada saluran yg betul untuk org mcm ni nak cari jalan penyelesaiannya. Mahamahu pun tak pandai tapi kalau kita rajin membaca mesti ada. Mcm apa yg di laukan oleh sebuah company ni. 


Anda pernah dengar apa itu Menarini? Mahamahu juga pertama kali dgr tentang Menarini. Maklumlah bukan org yg bekerja dalam bidang sains ni hehehe. Rupanya Menarini adalah sebuah syarikat biofarmasutikal antarabangsa yg kini telah berada di Malaysia yg menjalankan kajian terhadap Ejakulasi pra-matang (PE). Apa pulak Ejakulasi pra-matang (PE) Mahamahu sendiri pun kurang faham. 

Tapi apa yg Mahamahu fahami, PE ni masalah bilik tidur di mana lelaki mengalami kesukaran mengawal ejakulasi sampai menyebabkan pancutan (pelepasan) awal yang tidak diingingi. Kadangkala masalah macam PE ni boleh mengakibatkan pemisahan pasangan kerana gangguan emosi yang boleh dialami oleh para lelaki akibat PE

Untuk mengelakkan situasi ini, ia penting bahawa lelaki menentukan jika mereka mempunyai keadaan ini kalau mereka mengesyaki mereka mungkin mempunyai PE. Mahamahu rasa bahawa Menarini hendak jalankan satu kempen untuk kesedaran bagaimana mengetahui kekuatan dalam diri mereka yg mengalami masalah PE ni. Ohhhhh baru lah jelas sikit rupanya ia adalah kempen. Kempen “Be Brave” bertujuan untuk mendidik dan memberi inspirasi kepada golongan yg ada masalah Ejakulasi Pra-matang (PE) untuk bersuara tentang keadaan kesihatan mereka. Mahamahu pun tak tahu ada masalah ini ker atau tidak. 

Sebab tu lah Mahamahu begitu berminat nak sertai kempen ini kerana ia di jalankan dalam bentuk kuiz yg di main secara online lebih mudah dan lebih cepat untuk ketahui keputusannya. Wow menarik tapi mcm mana rupa nya kuiz ini. Rupanya kuiz ni boleh di jawap oleh org lelaki mcm Mahamahu dan juga wanita pun boleh ambil kuiz ni ok. 

 
Cara nak jawab  kuiz ini Mahamahu type laman web www.bebrave.my di internet browser dan segala arahan ada dalam tu. Mahamahu pertama kali buka laman web ini memang cukup tetarik dengan tema SuperHero yg menggunakan icon hero lelaki dan heroin wanita. Kalau mcm Mahamahu ni kena jawab kuiz untuk lelaki dan ada kuiz khas untuk golongan wanita juga. Jadi jgn salah jawab nanti lain pula jadinya. 

 
Soalan2 dalam kuiz ini cukup simple dan mudah anda untuk menjawab dengan jawapan yg straight to the point kata org. Setiap jawapan tidak perlu Mahamahu fikir panjang dan kadang2 ia adalah seperti apa yg Mahamahu alami dalam hidupan hari-harian. Seperti soalan di atasMahamahu rasa cukup dekat dengan Mahamahu apabila ia bertanya tentang makanan paling saya suka sekali hehehe.

Akhir sekali bila habis Mahamahu menjawab dalam 8 soalan tu dan Mahamahu dpt keputusan yang memang ada kena mengena dengan diri Mahamahu juga. Kerana Mahamahu memang seorang yg melindungi org yg di sayangi dan mereka sentiasa menjadi perhatian dalam diri ini. Siapakah org yg bertuah itu adakah anda hehehe.

 
Sekiranya anda nak jadi mcm Mahamahu jom cuba untuk ketahui hero dalam diri anda sendiri dan apa yg anda boleh membantu untuk tingkatkan semangat. Bukan setakat kuiz ini jer anda boleh layari laman Facebook kempen “Be Bravehttp://www.facebook.com/BeBraveMY untuk ketahui segala maklumat lanjut berkaitan dengan kempen ini. Mcm Mahamahu ni tak tahu langsung tentang PE ni boleh dapat maklumat lanjut berkaitan dengan masalah PE dalam laman web mereka www.controlpe.com.my segalanya ada di situ temasuk panduan dan cara mengatasinya.

 
Jika anda mengesyaki andamungkin mempunyaikeadaanini, andaboleh mengambil Ejakulasi Pramatang Diagnostik Tool (PEDT kuiz). Ini akan membantuanda membuat keputusansama ada anda perluberjumpa doktoruntukdiagnosisdanrawatan yang berkesan. Bagi Mahamahu untuk pengetahuan umum semua org perlu tahu akan cara dan bagaimana mengatasi dan menambah kekuatan dalam diri anda melalui kempen ini. Jadi hero kepada mereka. Selamat mencuba….