Ambi Pur,

Udara Segar Bermula Dari Rumah Dengan Ambi Pur dan Febreze

Isnin, Ogos 18, 2014 Mahamahu 0 Comments

Udara Segar Bermula Dari Rumah Dengan Ambi Pur dan Febreze - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Sekarang ni musim open house semua pakat nak buat rumah terbuka tak menang tangan nak dtg jemputan. Sehari tu ada sampai lebih 3 buah rumah ayioo makin sihat lah Mahamahu hehehe. Bila buat rumah terbuka bukan sahaja makanan tu penting untuk di ambil berat tetapi juga keadaan rumah menjadi perhaatian tetamu yg dtg.


Kekemasan sudah pasti bila buat open house tapi adakah kekemasan itu menjamin kebersihan dan kesihatan. Kalau kemas tapi tidak jaga kebersihan dari segi habuk dan alergen yg berada pada perabut atau juga pada langsir mahu pun karpet anda. Maka untuk membantu anda memudahkan menjaga kebersihan ini Ambi Pur dan rangkaian Febreze First Defense House Dust Reducer adalah jawapannya.


Direka khusus untuk menyahbau dan habuk di rumah, Ambi Pur First Defense Air Effects dan Febreze First Defense Fabric Refresher mampu memberikan suasana segar kepada ruang tamu dan juga memastikan anda sentiasa bernafas dengan sempurna dan hidup lebih ceria. Produk ini juga mampu menjadikan rutin mengemas lebih efisien. Dengan bantuan teknologi Trap and Lock House Dust Reduction, produk terbaru ini mampu memerangkap partikel-partikel debu hama, debunga dan sel mati haiwan peliharaan.



Mahamahu hari2 sembur Febreze First Defense Fabric Refresher pada permukaan fabrik mampu mengurangkan 95% alergen bawaan udara dan pada masa yang sama mampu menyahbau. Terutama pada sofa dan juga karpet kat rumah ni maklulah hari2 ada org kuar masuk. Bila dah bersih Mahamahu sembur pula Ambi Pur First Defense Air Effects di dalam rumah dan ia dapat membantu memerangkap dan menyah bau busuk. Produk ini juga boleh memerangkap sehingga 75% alergen yang terkandung dalam udara persekitaran rumah.


Wow memang best gunakan product daripada Ambi Pur dan juga Febreze ni mempercepatkan tugas hari di rumah dan menjaga kebersihan yg lebih. Patut setiap rumah kena ada product Ambi Pur dan Febreze ini sebagai simpanan untuk waktu2 emergency. Boleh di dapati di seluruh pasaraya berdekatan dan ada dan harga juga berpatutan murah sahaja. Jadi harap opeh house anda lebih menarik dan lebih segar dengan product Ambi Pur dan Febreze. Selamat mencuba......