Hadiah,

Masak, Rasa Dan Menang! RM100,000 Dengan Tumix Kuah

Sabtu, Jun 21, 2014 Mahamahu 0 Comments

Masak, Rasa Dan Menang! RM100,000 Dengan Tumix Kuah - Salam sejahtera kepada pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Mahamahu ni adalah antara org yg suka menyertai contest. Ye lah kalau hadiah sehingga RM100,000 sapa tak nak kan. Kali ni Tumix Malaysia dengan penyedap rasa baru iaitu Tumix Kuah. Mampu untuk menyedapkan rasa masakan kuah anda tidak kira apa sahaja masakan.


Walaupun masakan tradisional Melayu atau masakan antarabangsa semua boleh menggunakan Tumix Kuah. Ia akan membuatkan rasa kuah anda lebih enak, sedap dan menyelerakan. Mahamahu sendiri telah cuba dengan Tumix Kuah ini memang ia meng umphhhh kan lagi rasa kuah. Mahamahu telah masak masakan popular tradisional Melayu iaitu Daging Masak Dendeng Bonda.


Bila masak biasa memang rasa sedap tapi bila masak dengan tambah Tumix Kuah lagi bertambah sedap. Tak caya kawan2 juga boleh cuba sendiri Tumix Kuah ini dan rasa sendiri kesedapan masakan kuah anda. Mcm mana nak dptkan Tumix Kuah ini mudah jer anda boleh claim paket percuma di sini page Tumix.

Dah redem paket percuma Tumix Kuah apa lagi boleh masak masakan kegemaran anda, and dan masak boleh masuk pertandingan Cabaran Rasa Kuah. Mudah jer pertandingan ini anda hanya perlu masak masakan kegemaran anda, rasa masakan anda, ambil gambar paling WOW anda dengan masakan anda dan hantarkan kepada Tumix.

Mahamahu dan pun menghantar penyertaan dengan masakan Daging Masak Dendeng Bonda. Korang kalau rajin2 vote lah Mahamahu dalam galeri tu. Mana tahu jadi salah seorang pemenang setiap 2 minggu. Nak vote Mahamahu klik jer gambar love tu untuk hidangan Mahamahu ok. 


Anda juga boleh menang hadiah sehingga RM100,000 yg di tawarkan dengan cara mudah tu jer. Jgn lepaskan peluang redem paket percuma anda dan juga masak untuk menang. Mudah bukan, layari laman web Tumix sekarang juga dan ambil peluang keemasan ini, pertandingan ini akan berakhir pada 20 July 2014.. Jom selamat mencuba.......







0 Pandangan: